Akce školy / třídy - červen: 21. - 23. 6. - předběžná kontrola učebnic, příprava na odevzdání (zkontrolujte doma; opravte, co je možné; vygumujte vše, co dítě napsalo do učebnice; ...) 26. - 28. 6. - vyučování do 11.35 - výuka pouze s třídní učitelkou (dokončení odevzdávání a kontroly učebnic) 26. 6. - sportovní den - sportovní oblečení, pokrývka hlavy, dostatek pití, opalovací krém, ne tričko na ramínka, ale tričko s krátkými rukávy (nespálí si ramena) 29. 6. - Poslední zvonění - konec vyučování je ázán na konec této slavnosti (bývá mezi 11.10 - 11.45 hod.) 30. 6. rozdávání vysvědčení, odchod na prázdniny kolem 8.30 hodin |
Dne 26. 5. jsem provedla poslední záznam skrze výuku, učivo je probráno a budeme již stále opakovat a upevňovat znalosti. Napíši sem pouze akce nebo důležité informace, které vyplynou z posledního měsíce ve škole - např. 16. 6. Mravenci - výukový program ve škole s p. Dvořákovou (cena asi 35,- Kč, ještě upřesním).
26. 5.: ČJ - opakujeme druhy vět a veškerý pravopis - písanka do str. 11 (někdo nemá nějakou stránku dopsanou, tak přes víkend splní) M - vybrali jsme 3.díl matematiky - necháme si jej na začátek třetí třídy jako opakování, rozdali jsme si díl 2. |
23. 5.: ČJ - 88/5 - napiš správné dvojice M - 32/do cv.4 a 33/do cv. 3 |
18. 5.: ČJ - str. 111/cv.a (dě, tě, ně) M - str. 30/cv. 4, str. 31/cv. 3 |
17. 5.: ČJ - 112/a - do sešitu M - str. 28 a 29 dokončena |
16. 5.: ČJ - opakujeme druhy vět, rod podstatých jmen, tvrdé i měkké souhlásky, spodobu hlásek (p-b, s-z, v-f...) M - str. 27/cv. 1, 2, hra; str. 28/cv. 1 a 4 |
15. 5.: ČJ - opakujeme druhy vět - odkaz zde M - str. 24 celá, 25/1 a3, str. 26/2 a 3, DÚ 26/4 ČaJS - za poslední str. 72 začínají opakovací kartičky, děti potřebují učebnici, kterou máme tady - rozstříháme růžové otázky, odpovíme na ně pomocí učebnice (žáci se učí pracovat s textem, vyhledávat informace) a kartičky nalepíme do sešitu |
12. 5.:Prosím, peníze na výlet nejpozději v pondělí, jinak s žákem nebude počítáno a jeho místo bude nabídnuto náhradníkovi. ČJ - pravopis velkých a malých písmen, skládání vět ze slov M - v učebnici jsme nepokračovali |
10. 5.: ČJ - str.110 - vždy pouze první řádek - dokončení práce - písanka do str. 10 nebo 11, podle toho, kde jsou M - str. 21/cv.3 a 22/cv.3; DÚ=23/cv. 2 |
9. 5.: ČJ - procvičujeme na str. 110 - píšeme vždy jen první řádek; ústně zkoušíme i/y M - str. 20 - hotovo |
5. 5.: ČJ - definice podstatných jmen; 97/1 - vypiš pouze slovesa M - do str. 19 |
3. a 4. 5.: Cena výletu je 320,- Kč, zítra posílám přihášky. Čas 7.45 - 16.00hodin, odhlašte obědy ve ŠJ. ČJ - učíme zaznamenávat stránku a cvičení v sešitě - pod datum napíšeme 109/a) a napíšeme pouze první řádek s ú-ů-u, pak vynecháme řádek, napíšeme 109/b) a zase jen první řádek, dále vynecháme a zase 109/c) .....; to samé u cvičení na i/y - do sešitu 97/1 - napiš a vyznač - písanka - pokračujeme 1-2 str. podle individuálního tempa žáka - čtení - pokračujeme O pejskovi a kočičce - O košilce M - dopočítali jsme na str. 18 (krom autobusu = cv.1) |
2. 5.: ČJ - dokončujeme PL o podstatných jménech M - do str. 16 |
28. 4.: - chybí 10 dětí, v učivu stojíme, procvičujeme a opakujeme |
27. 4.: ČJ - procvičujeme a opakujeme učivo - další kapitola O pejskovi a kočičce M - skončili jsme na str. 15/cv.3 |
25. 4.: - tematické dopoledne - Moje bezpečí |
24. 4.: ČJ - psaní předložek, vyjmenuj slovní druhy, TS a MS, rod podstatných jmen - procvičování - písanka - další stránka M - str. 13 - 14, kromě hry dole |
21. 4.: ČJ - předložky str. 94; žlutý rámeček = vem předložku po předložce a vymysli k nim slovo, napiš do sešitu; - cv. 3 zkus také napsat do sešitu - rozdělujeme slova do slovních druhů (umíme a třídíme na podstatná jména, přídavná jména, číslovky, slovesa, předložky a citoslovce) - čteme pejska a kočičku - celá třetí povídka M - pacujeme ve druhém díle M (máme ve škole) na str. 50 a 51 |
20. 4.: Nejsem v práci, jsem na školení. Postup ve výuce zapíši až v pátek.
|
19. 4.: Dnes divadelní představení v kině, cena 10,- Kč (mají u mne všichni, kdo byli v Sokolově na výstavě) ČJ - čteme od str.43 M - dokončena str. 12 |
18. 4.: ČJ - udělat opravy v sešitech ČJ, dodělat PL cv. 1 - čtení Pejsek a kočička str. 19-30 M - dokončena str. 10 |
12. 4.: Přeji klidné a pohodové Velikonoce. ČJ - naučit řadu slovních druhů - čteme Povídání o pejskovi a kočičce - Jak myli podlahu; na prázdniny = od str. 19 - Jak si pejsek roztrhl kaťata M - dokončena str. 10 |
11. 4.: Poslala jsem vám objednané knihy, celkovou částku mají zaznamenánu v notýsku. ČJ - procvičujeme řadu slovních druhů; určujeme rod podstatných jmen; do sešitu 93/2 - písanka str. 6 M - hotova str. 9 |
10. 4.: Poslala jsem vám hotová fota od p. Domabyla. ČJ - procvičujeme řadu slovních druhů - hledáme slova podle obrázku na str. 92, určujeme rod podstatných jmen M - str. 8 hotova ČaJS - str. 67 hotova; Velikonoční dny - tisk zde (nalepit do sešitu ČaJS |
7. 4.: ČJ - učíme se odříkat řadu slovních druhů - str. 90; poznáme podstatná jména, přídavná jména, číslovky, slovesa, předložky M - str. 7 |
5. 4.: ČJ - opakujeme psaní ú-ů-u; tvrdé a měkké souhlásky, slova s ě; M - odevzdali jsme M2 a rozdali M3 - hotova str. 5 a 6 |
4. 4.: ČJ - procvičujeme na str. 89 - písanka - samostatné plnění úkolů na str. 4 a 5 M - str. 41 a 42; MATEMATIKU 1. DÍL již nenosíme (můžou si dodělávat, vystřihovat, malovat, ......) |
3. 4.: ČJ - str. 88/cv.1 a 2 - do sešitu napiš čtyři hádanky ze cv.1 - písanka - pokračujeme na str. 4 M - nakupujeme: máme 100,- Kč, koupíme 5 věcí, zapíšeme do sešitu, podrhneme a sečteme; zjistíme, jestli nnám vrátí nebo doplatíme ČaJS - kontrola DÚ = str. 63, pokračujeme na str. 64 |
31. 3.: Děkuji všem dospělým, kteří si udělali čas a šli se s námi. Moc jste nám pomohli. ČJ - kontrola všech tří sešitů, doplnění oprav - píši pár vět - vyprávění o včerejším dni M - nakupujeme: mám 100,- Kč, koupím 5 věcí - cena celkem, kolik mi vrátí / kolik doplatím? |
28. 3.: Někdo stále nemá ve třídě cvičební úbor, zítra je TV. ČJ - bě-pě-vě-mě, str. 85/ cv. 3 do sešitu M - opakování - str. 46 a 47, samostatně, podle schopností (cv. 4 a hru jsme vynechali) |
27. 3.: Sedm dětí nemá cvičební úbor!!! ČJ - str. 83, do sešitu napsat cv. 7 a 11 - písanka str. 2 dokončena M - str. 40 celá a 41/do cv. 2, DÚ - zjisti, který den ses narodil/a (pondělí, úterý, ...?) ČaJS - DÚ, hotovo do str. 63 (na středu) |
24. 3.: Den čtení - čteme a vyprávíme o knize, kterou doma čtu - foto na webu Pohádky - kvízy - poznej pohádku, poznej a pojmenuj postavičky z pohádek |
23. 3.: ČJ - dodělat svůj květ - slova na slabiky (podobně jako kytky v učebnici jen nepoužít do středu květu slabiky dě-tě-ně) M - kontrola DÚ, vyhodnocení matematické soutěže Cvrček, ukázka řešení a postupu jednotlivých úloh |
21. 3.: ČJ - str. 82/napiš so sešitu cv.5 M - hotovo až na str. 39 |
20. 3.: Dnes je první jarní den. ČJ - čteme bajku na str. 81, doplňujeme věty ústně - píšeme opravy do sešitů ČJ, prosím, zkontrolujte sešity, někomu chybí i staré opravy (slovo se napíše správně a pěkně, pečlivě) - začínáme slova s ě - dě-tě-ně, str. 82/cv.3 = píšeme z každého řádku tři slova, cvičení 5 píšeme na počítači M - dokončena str. 37, na str. 38 hotovo cv. 1-2-3 ČaJS - rostliny na jaře
|
Stále opakujeme a procvičujeme, v pátek je matematická soutěž Klokan. |
14. 5.: ČJ - opakujeme rod podstatných jmen a spodobu znělosti (s-z / p-b / f-v .....) M - dokončena str. 36 |
13. 3.: ČJ - píšeme opravy do sešitu - písanka str. 38 M - dokončena str. 35 ČaJS - str. 60 |
10. 3.: ČJ - procvičujeme spodobu a rod podstatných jmen, pracujte podle zadání na str. 80 M - kontrola cvičení ze str. 32 a 33 - někdo nemá, zapomněl, dodělá doma přes víkend; skončili jsme na str. 34/2 |
7. 3.: Děti mají v ŽK přihlášku na čtvrtek - Muzeum Sokolov - výstava. ČJ - procvičování až do str. 78, procvičování poznávání podstatných jmen a určování rodu M - hotovo do str. 31, do pátku udělat DÚ = str. 32/cv.2 a 3; str. 33/cv.4 |
6. 3.: Zítra jsou konzultační hodiny od 16.00 hodin. ČJ - rozlišujeme podstatná jména pomocí slovíček TEN - TA - TO na rod mužský, ženský a střední; píšeme 74/2 M - str. 28 - někdo neudělal, dodělá doma; str. 29 hotova ČaJS - dodělat str. 49 - zjistit svou míru a váhu |
PÁTEK - 3. 3.: Bez učebnic, pouze ŽK + penál + svačina + přezůvky. Budeme tvořit svou první velkou prezentaci / projekt na téma Nebezpečí okolo nás. Potřebujeme pastelky/fixy, barevné papíry, lepidlo a nůžky - vše by měli mít ve škole. |
2. 3.: Zážitkový program Svět rizik - ve Světě záchranářů v Karlových Varech - fotky dám na web až zítra, nemám všechny. |
1. 3.: ZÍTRA jen batoh, svačinu, penál a přezůvky (vezmeme si ze třídy). ČJ - stále procvičujeme spodobu znělosti, zkoušíme psát i diktáty s takovými slovy (žabka, sloup, dub, ...) - písanka str. 35 M - skončili jsme na str. 28; zkouším řadu násobků 2, 3, 4 a 5 - svižně, bez koktání, bez dlouhého dopočítávání (prsty povoleny, ale ukazují kolikátou "dvojku"/ "trojku"... říká) ČaJS - připravujeme se na čtvrteční akci - připomínáme si telefonní čísla 112, 150, 155, 158 |
23. 2.: Ve čtvrtek jedeme do KV, děti mají info v ŽK - vyplňte, podepište, zaplaťte, odevdejte. ČJ - procvičujeme spodobu znělosti - str. 72-80 + DÚ na listu M - stále procvičujeme + a - do 100, násobení 2-3-4-5-6; DÚ na listu |
21. 2.: Kdo nevrátil / neodevzdal ČaJS, přinese ve středu ráno!!! ČJ - procvičování spodoby slova str.72 - 73 - přednes básní M - písemné opakování a procvičování sčítání a odčítání do 30 (s přechodem i bez, porovnávání spojů/příkladů, dopočítávání chybějícího sčítance, ...) |
20. 2.: ČJ - str. 72, procvičujeme spodobu zde - písanka str. 34 ČaJS - DÚ - str. 54 - o babičce; str. 55 doplněna M - hotova str. 25; do sešitu libovolné příklady na + a - do 100; |
16. 2.: Prosím, podepište pera, opět jsme se dohadovali, čí to je! Již to řešit nebudu, zdržuje nás to od práce. ČJ - str. 70-71 - slova příbuzná; 71/1 tabulka = v prvním sloupečku najdi potraviny, zapiš je do sešitu a vymysli k nim další dvě slova příbuzná (ne ta, která jsou uvedena ve druhém a třeetím sloupečku) - písanka str. 33 - někdo pracoval pomalu a má za DÚ M - str. 24 hotova + DÚ |
15. 2.: Dostali jsme nabídku zhotovení jarních a velikonočních fotografií dětí od p. Domabyla, pokud máte zájem, dostavte se do školy a vyberte si z jeho nabídky - nejpozději do konce měsíce. Čteme z čítanky, zkoušíme si přednes přidělených básní. |
14. 2.: ČJ - procvičování TS a MS - slova, diktát vět se slovy s TS a MS M - počítáme s počítadlem (37 + 12 = 40 + 9 = 49; 24 + 18 = 30 + 12 = 42...) - skončili jsme na str. 24/cv.1 |
13. 2. : ČJ - do 69/3 - písanka - každý píše stranu, kterou má na řadě; sjednotili jsme se na str. 32 - každý dostal jednu básničku, kterou se naučí (mají nakopírovanou v sešitě ČJ); marodi si vyberou básničku minimálně o třech slokách, tzn. o 12 řádcích M - DÚ = 23, hotovo str. 22-23 ČaJS - str. 54 |
2. 2.: Přeji všem pěkné prázdniny.
|
31. 1.: Zítra nejedeme na plavecký výcvik - z důvodu vysoké absence žáků. Výuka dle rozvrhu, včetně TV. |
30. 1.:
Tento týden je ve znamení vysoké nemocnosti - děti popadaly Budu psát, jen když bude něco nutného. |
26. + 27. 1.: ČJ - 67/cv. 4 - vyřeš a napiš 4 věty dle vlastního výběru ČaJS - str. 52 M - str. 20/cv. 1-3 |
24. 1.: ČJ - procvičování učiva, nic nového M - 19/3 |
23. 1.: ČJ - napiš str. 65/cv.4b - písanka str. 29 ČaJS - str. 50 a 51, do sešitu zapiš do sloupečku měsíce v roce a vyznač pomocí čtyř barev roční období, do kterého měsíc patří M - dokončena str. 18; do sešitu zapiš násobky 2, 3, 4, 5 a 6 |
19. - 20. 1.: ČJ - procvičování ú-u-ů + i/y M - do str. 18/cv. 2E; slovní úlohy |
18. 1.: ČaJS - měsíce v roce, rozdělení měsíců do ročních období |
17. 1.: ČJ - procvičujeme druhy vět, znaménka za větou; TS a MS; pravopis úůu; DÚ - 63/5 ČaJS - str. 44 - 46 M - sloupečky, sčítání i odčítání celých desítek - samostatně (32 - 20; 59 + 40) |
16. 1.: Již 12. 1. jsem žádala o podpis v ŽK vzadu u návrhu známek za první pololetí, prosím, podepište.ČJ - stále procvičování tvrdých a měkkých souhlásek a ůúu - písanka I/J M - dokončena str. 17 |
13. 1.: ČJ - stále procvičování tvrdých a měkkých souhlásek a ůúu M - dokončena str. 16, příprava na násobení 6 |
12. 1.: V ŽK máte zapsán návrh známek na pololetí, prosím podepište. ČJ - pravopis i/y - tvrdé a měkké soulásky - vybírejte si cvičení až do str. 66 - tolerujte slabiky di-ti-ni/dy-ty-ny, je potřeba je pořádně naposlouchat a upevnit sluchové rozlišování - někdo nemá dopsáno písmeno Q/q v písance - DÚ M - do str. 16 - dělejte jen klasické příklady; je potřeba používat počítadlo ČaJS - postupně 44 - 46 |
11. 1.: Plavecký výcvik probíhá dle očekávání, bez problémů, dnešní lekci si děti velice chválily, byly nadšené ze svých pokroků. Děkuji vám, že všichni žáci měli igelitky na věci. Žákovské knížky mám u sebe, zítra je dostanou - píšu návrh známek na pololetí - prosím stvrdit podpisem.
|
10. 1.: ČJ - pravopis ů-ú-u; pravopis i/y - tvrdé a měkké soulásky M - rozklad čísel na D a J; vypočítáno do str. 14 (co nevíte raději vynechte); - DÚ - str. 13/cv.4 a dokreslit hru - ve cv.4 na str. 14 přemýšlíme, jak si počítání ulehčit a zjednodušit, nepočítáme to postupně, ale např. v prvním příkladu postupujeme takto: 12 přidávám a za chvíli zase uberu, tak je zbytečné s ní počítat, vzájemně se ruší, proto ji rovnou škrtnu a zbyde mi pouze 34 + 6. Upozorňuji, že každé dítě vidí matematiku jinak, upřednostňuje jiný postup řešení, tak je jen naveďte, jak byste to asi dělali vy a nechte ho, ať si zvolí postup svůj; je dobré využívat počítadlo, pracujeme již s velkými čísly, tak ať mají názor. Proto také nosí počítadlo do školy a zase zpátky domů. - řada násobků 2-3-4-5 - odříkávat s ukazováním prstů, ať ví, kolikátou čtyřku říkají |
9. 1.: ČJ - tvrdé a měkké souhlásky - psaní, pravopis; opakujeme pravopis u-ů-ú - písanka str. 27 M - do str. 12 (co nevíte, vynechte); rozklad čísel do 100 na desítky a jednotky (32 = 3D + 2J) ČaJS - moje tělo |
6. 1.: ČJ - tvrdé a měkké souhlásky - PL M - do str. 12, DÚ - 12/3 |
5. 1.: ČJ - rozdělení hlásek na měkké a tvrdé - str. 57 - písanka str. 26 M - do str. 11/2 |
Děti neměly igelitku na věci do bazénu!! Holky by si měly sundat naušnice, aby je neztratily v bazénu.
|
Zítra = ve středu začíná plavecký výcvik. Do školy se jde s batůžkem, ve kterém je svačina, pití, plavky a ručník, koupací čepici, "sprcháč", igelitka na mokré věci. |
3. 1.: ČJ - délka slabik, obrázkové čtení, str. 54/55 M - do str. 10/1 Někdo má úkol v sešitu M - oprava příkladů |
19. 12.: Zítra máme vystoupení pro bývalé zaměstnance školy - sraz ve 14.00 před školou, konec ve 14.40 hodin, čepici s bambulí s sebou.
M - opakujeme a procvičujeme v I. díle - libovolně na str. 54/55 |
16. 12.: ČJ - procvičujeme psaní ú-ů-u; rozdělujeme slova na slabiky (čarou) a zapisujeme hláskovou stavbu (kolečka a křížky) - dle str. 51-53 M - dokončena str. 8 |
15. 12.: ČJ - slabikotvorné r-l - kolečka a křížky - do str. 53 M - do str. 7 ČaJS - str. 36-37 |
14. 12.: ČJ - věta-slovo-slabika-hláska - určujeme počet slabik, počet samohlásek - do str. 51 - písanka str. 25 M - do str. 6, počítáme do 40 (+ a -); násobky 2 a 3 |
13. 12.: ČJ - u-ú-ů - do str. 51 - písanka str. 24 M - str. 5 - co vše se dá určit na krychli; (+ a - do 40), násobky 2 a 3 |
12. 12.: ČJ - pravopis ú - ů - u - DÚ str. 51/5 - do ČJ-1 M - vyplněno do str. 50/cv. 3 - sloupečky č. 64 a 65 ČaJS - str. 35 |
8. 12.: ČJ - DÚ - čárka ve slově - str. 49/cv. 7 = vyber si dvě dvojice slov a napiš s nimi věty (celkem 4 věty) - samostatná práce - slož větu, doplň správné slovo do věty, najdi chybu ve větě M - do str. 47/1 ČaJS - str. 34 |
7. 12.: ČJ - DÚ=ČJ-3 str. 49/cv.9; dělení vět na slova a slabiky - samohlásky; diktát vět; čtení s porozuměním - přednes písničky Hlídač krav, opakování přednesu básniček z listopadu - písanka str. 23 M - str. 45 hotova - sloupečky do sešitu - 8 příkladů do 30 (+ i -) |
6. 12.: ČJ - hledáme chyby ve větě, slovosled ve větě; do str. 48 - písanka str. 22 - v ČJ-3 mají písničku Hlídač krav - za DÚ naučit zpaměti první dvě sloky a refrén - TISK PÍSNIČKY M - do str. 45/cv.2 |
5. 12.: ČJ - str. 46 - 47 ČaJS - moje bezpečí a ochrana - doma i venku, Mikuláš a čerti - jak se zachovat M - do str. 44/ cv. 3 |
2. 12.: Posílám info o plavání, prosím podepsat a poslat zpět spodní část přihlášky - mají v ŽK. Peníze budeme vybírat až v lednu, tak je neposílejte! Začínáme ve středu 4. 1. 2017. ČJ - význam slov str. 44; dělení slov str. 46; skladba věty str. 45 - opakování M - do 43/cv. 1, plus a minus do 30 |
1. 12.: ČJ - význam slov str. 44; dělení slov str. 46; skladba věty str. 45 - opakování, diktát vět, řazení podle abecedy M - do str. 42/ cv. 3 ČaJS - str. 33, živočichové v přírodě, chování v zimě |
30. 11.: ČJ - diktát z písanky str. 21 o čmelákovi; M - hotovo do str. 42/2 (cv. 2 dobrovolný DÚ) ČaJS - lepíme zvířátka do jejich přirozeného prostředí |
29. 11.: ČJ - písanka str. 21, sestavování vět - přeházená slova; M - rozklad čísel na desítky a jednotky |
28. 11.: ČJ - slova mnohoznačná (list, koruna, kohoutek, jazyk...); DÚ do ČJ-2 = napiš dvě věty se slovem list a dvě věty se slovem koruna, pokaždé v jiném významu; ČT - str. 57 - text písně Roličky M - hotovo do 40/1 (nápověda - počet cestujících je 7) ČaJS - str. 32, učíme se psát svou adresu |
25. 11.: ČJ - zkouška programu na nedělní Zpívání u stromu M - plánování vánoční besídky a rozdělování dárků |
24. 11.: ČJ - procvičování významu slova - písanka str. 19 M - počítáme slupečky s rozkladem (6 + 9 = 6 + 4 + 5 = 15) ČaJS - Divadelní představení O čisté planetě - v kině |
23. 11.: ČJ - slova nadřazená - podřazená - souřadná; význam slova - stejný a opačný - písanka str. 18 (odpověď o datlovi celou větou, počet barev - jak jim vyjde místo) - přednes - trénink již přidělených básniček M - str. 38 dokončena (co nevíte, vynechte) |
22. 11.: ČJ - slova opačná a slova stejného / podobného významu - popletené věty - správné pořadí slov ve větě - písanka str. 17 M - str. 36 dokončena |
21. 11.: ČJ - 35 a 36 - skládáme věty - písanka str. 15 a 16 M - dokončeno 36/1; sloupeček příkladů na rozklad - DÚ ČaJS - str. 31/ cv. 2 za DÚ (na čtvrtek) |
16. 11.: ČJ - str. 34 a 35, DÚ - str. 35/cv.8 M - dokončeno 35/2 |
15. 11.: ČJ - str. 33 a 34 - písanka str. 14 M - dokončena str. 32 |
14. 11.: ČJ - str. 33 - písanka str. 13 - dostali recitační program = básničky - naučit svůj zatržený kousek - dostali pozvánky na Zpívání u stromu - 27. 11. v 18.00 před školou M - do 32/1 (dobrovolný DÚ) |
11. 11.: ČJ - diktát vět, určování druhů vět, abeceda M - do str. 31/cv.3; od pondělí budeme potřebovat pravítko 30cm - průhledné, aby skrz viděli čáru, kterou narýsují a tužku č.3 nebo liovolnou pentilku (pokud budou mít pentilku, naučte je s ní zacházet) |
10. 11.: ČJ - diktát vět, sklad a rozklad slov, druhy vět, vyprávění zážitku, umím se omluvit? - písanka str. 12 ČaJS - podzim, stromy a plody opakování, členové rodiny, domácí zvířata str. 29 M - do str. 31/cv.1 |
9. 11.: ČJ - slabika-slovo-věta; diktát - stále str. 31 ČT - tvoření programu - přednes básniček M - str. 30 dokončena (DÚ - spirála/pakety) |
8. 11.: ČJ - druhy vět - tvoříme všechny druhy z jedné věty; oddělování a rozdělování slov; abeceda; M - 29 / kromě cv. 4 dokončena, str. 30 též (DÚ - parkety/spirála) ČaJS - u mě v pojíčku |
7. 11.: ČJ - druhy vět, DÚ - str. 31/cv.5 - písanka str. 11 M - do str. 28/3 - kdo nedokončil pyramidy, pokusí se doma + spirála na str. 29(parkety) ČaJS - str. 28 a 29, kartičky teprve budeme dělat!!!! ČT - přednes vybrané básničky |
4. 11.: ČJ - procvičování - druhy vět - PL - spodní polovina za DÚ M - kontrola DÚ, vyhodnocení včerejší samostatné práce na str. 26 dole; str. 27 / cv. 1 a 2 |
3. 11.: ČJ - druhy vět str. 30/31 M - str. 26 dokončena; 26/3 = DÚ ČaJS - str. 26 a 27 |
2. 11.: ČJ - opakujeme druhy vět, oddělování slov ve větě M - str. 25 dokončena ČT - str. 54 - 56 - vyber si básničku a nauč se ji do PO |
1. 11.: ČJ - druhy vět str. 30 M - str. 24 dokončena |
31. 10.: ČJ - věta - slovo - slabika, abeceda, počáteční písmeno - písanka str. 10 - ČT - článek o kukačce M - str. 24/cv. 2, čtveřice příkladů - M1=DÚ ČaJS - str. 25 a 26 - DÚ na čtvrtek = zelený domeček |
ÚTERÝ 25. 10. - TEMATICKÉ DOPOLEDNE "ŽIJEME BEZPEČNĚ A ZDRAVĚ" - děti jdou do školy bez učebnic a sešitů (penál, pastelky, svačina...)
24.10. ČJ - čtení slov, opis slov, druhy vět, 28/cv.5 - společná práce na folii - písanka str. 9 dokončena, odpovědi celou větou M - str. 23 dokončena; str. 24/cv.1 ČaJS - str. 24 - nalepeno |
21. 10.: Někdo ani dnes neměl vypracovaný úkol ze 17. 10. na ČaJS - hotovo mělo být ve čtvrtek, zapomětlivci v pátek, prosím dohlédněte na přípravu. ČJ - str. 26/cv.5 - psaní na folii + vyber si dvě věty a opiš do sešitu - písnička Malé kotě nalepena do sešitu ČJ - čtení slov a nácvik textu zpaměti - odpovědi na otázky ze čtení z DÚ podle toho, který článek četl/a:
M - str. 22 a 23 - vybarvi parkety; str. 22 dokončena celá |
20. 10.: ČJ - druhy vět, přesmyčky na str. 26, tvoříme rýmy a věty - čtení - Moje první čítanka - čtení na každý den - DÚ na pátek = přečti str. 8 nebo 9 - vyber si M - str. 22/ do cv. 3 ČaJS - str. 22 a 23; skupinová práce - pojmenuj karty na str. 17; DÚ na pondělí - dokončit str. 22
|
19. 10.: ČJ - řazení podle abc - barvy; čtení slov ve sloupečku; rychlostní čtení slabik; - ddokončujeme - píšeme dopis kamarádovi / kamarádce - pro děti z onkologického odddělení - písanka str. 8 DÚ - celé (odpovědi celou větou) M - do str. 22 / cv. 2 - totto cvičení jsme nestihli celé, dokončíme zítra |
18. 10.: ČJ - druhy vět - tázací, oznamovací a rozkazovací - říkej je a napiš: Jdu domů. Jdi domů! Jdeš domů? - slovosled ve větě - slož větu ze slov - dokončena str. 25 - píšeme dopis kamarádovi / kamarádce M - dokončeno na str. 21/cv.2 - DÚ str. 21/1 dokonči práci ze školy |
17. 10.: ČJ - DÚ - str. 23/2 - napiš 3 věty do ČJ-1 - opiš jeden jazykolam str. 23/cv.4 - odpověz na otázku v písance str. 7 - skládáme věty na slova, která začínají stejným písmenem (i legrační věty) M - str. 19 a 20 dokončena ČaJS - str. 20 a 21 - DÚ - nalep do sešitu 1x pták + 1x savec - vystříhej kartičky a nalep je na správné místo - až na čtvrtek |
14. 10.: ČJ - řazení podle abc - dny v týdnu, diktát o stromech (učivo z ČaJS) M - str. 19/ cv.4 - doplnili jsme si svá čísla - vznikly nám velká čísla, která jsme pomocí rozkladu na desítky a jednotky bez problémů sečetli - str. 20 / cv. 1 - 3 - cv. 3 je DÚ, ve cv. 2 začínáme od 9 - vznikly nám i záporná čísla, takže děti psaly čísla s mínusem úplně bez problémů |
13. 10.: ČJ - rozlišujeme druhy vět - oznamovací tečka - tázací otazník - rozkazovací a zvolací vykřičník - písanka str. 7 (odpovědi na otázky až zítra) ČT - plníme úkoly z čítanky, z DÚ - makový mužíček - učitelé splnili úkol, spisovatelé nikoli, malíři splnili M - str. 19 - vynechali jsme cv. 2 a poslední sčítací tabulku - to budeme dělat zítra ČaJS - druhy stromů - listnaté a jehličnaté, DÚ - vyřeš, co umíš a dokážeš ze str. 20 (výroba stromu ne!) |
12. 10.: ČJ - řadíme podle abc, píšeme věty podle pořadí str. 21 / cv. 2 ČT - str. 16 - čti M - rychlé počítání do 10 - píšeme jen výsledky, str. 18 hotova (ve cv. 3 si čísla doplníme do šedivých políček dle libosti) |
11. 10.: ČJ - do str. 21/cv.1 - písanka do str. 6 M - do str. 17, DÚ na str. 19/1 - sloupeček č. 46 |
6. 10.: ČJ - str. do 19/1 - psaní diktátu, řazení podle abc, řazení podle časové posloupnosti - nová písnička - DÚ - čtení textu, nácvik plynulého čtení - tisk zde / poslech zde M - do str. 17 / cv. 1, opakujeme hodiny, počítáme do 25 ČaJS - str. 13 / ČJ a M za DÚ, skupinová práce str. 14 |
5. 10.: ČJ - řadíme podle abecedy, dále str. 15/cv. 4 - společně ČT - str. 10 - otázky na paměť ze čtení, DÚ - domaluj celou rodinu Pršálkových, pojmenuj králíky, kteří nskákali přes švihadlo, mamminku i tatínka a vymysli jména ostatním (marodi nemají sešit ČJ-3, tak to udělejte na papír a pak to nalepíme) M - dokončena str. 16 |
4. 10.: Dnes konzultační hodiny Prosím - nevím, jak jste na tom doma, ale ve škole je u většiny žáků stále "vypnuto". Jsou nepozorní, roztěkaní,nesustředení, neposlouchají pokyny, nevěnují se práci v hodině, nemají připravené věci z domova (hlavně penál je často v nepořádku), úkoly píší nedbale (není vidět, že mají na práci doma klid a dostatek času, prostě písmo je rozházené, neúhledné, mimo linky, apod.). Věřím, že již brzy nastane zlepšení, ale zatím se nám práce nedaří na potřebné úrovni. Děkuji ČJ - řazení podle abecedy, do str. 15/cv. 3; diktát krátkých vět - písanka - str. 4, včetně odpovědí celou větou M - dokončena str. 15 |
3. 10.: Zítra jsou konzultační hodiny od 15.30 ČJ - str. 14 ČT - str. 10 - čti jeden z článků, budu se zítra ptát M - str. 14/ dokončena ČaJS - |
30. 9.: V pondělí v 7.10 začíná kroužek Doučování (projekt Rovné šance) - dotyční dostali přihlášku. ČJ - str. 14, písanka str. 3 M - někteří neměli úkol z matematiky - měření svého těla a zápis do tabulky - str. 11; str. 12 dokončena, společně 13/1; ČaJS - dopravní prostředky |
27. 9.: ČJ - stále písmena abecedy - děti dostaly PL - tisk zde, který mají postupně vypracovat do PONDĚLÍ, do té doby nové úkoly z českého jazyku nebudou (některé děti stále nemají jakoukoliv kartičku s abecedou) - diktát jednoduchých vět M - str. 9 dokončena, str. 10/cv. 1 hotovo, cv. 2 předučeno, ale nevyplněno |
26. 9.: ČJ - abeceda, které písmeno/hláska je před nebo za daným písmenem, procvičování všech čtyř tvarů písmene M - str. 9 / cv. 4 a 5 - hádej podle popisu (tvoření otázek, dedukce), stavíme stavby z kostek ČaJS - stránka Ve škole a Cesta do školy |
23. 9.: ČJ - první diktát jednoduchých slov, str. 12 / cv. 1 a 2 - píšeme na fólii - DO UČEBNICE SE NESMÍ PSÁT!!! M - str. 8/geometrie - modelujeme ze špejlí; str. 9 / cv. 2 a 4 |
22. 9.: ČJ - trénujeme odříkávání abecedy, včetně háčků; str. 11 dokončena; stále nám chybí fólie M - str. 9 / cv. 1 - společná kontrola a oprava DÚ; 9 / cv. 3 ČaJS - prosím o spolupráci rodičů - děti mají nový zvířátkový sešit - postpně lepíme projekt ke zdokonalování sama sebe a sebepoznávání; prosím, ohodnoťte jim prvních 14 dní v září - to je ta první malá stránka úplně dole (známky jako ve škole); druhou část jim obodujte až na konci příštího týdne, oni si začnu dávat víc pozor. Děkuji. |
21. 9.: ČJ - str. 10 / cv. 2 - píšeme na tvrdou folii (některé děti stále nemají, nemohou s námi pracovat (upozorňovala jsem již 16. 9.) M - str. 8 / cv. 3 a 4; DÚ = str. 9 / cv. 1 ČT - dokončení PL o pohádkách, str. 10 / cv. 3 - hrajeme pohádku, zjišťujeme vlastnosti a chování kůzlátek |
20. 9.: ČJ - str. 9 - dokončeno M - str. 8 / cv. 1, cv. 2 jako samostatná práce - píšeme sloupečky do sešitu - 4x na plus, 4x na mínus - dbáme na úhledné psaní, dodržování sloupečků a zarovnání čísel i znamének; stránka se přeloží, aby děti lépe trefily druhý sloupeček (na první linku se nepíše, říkáme jí datumová, protože se na ní píše pouze datum) ČT - jaké známe pohádky - výběr podstatných prvků z pohádky, poznej pohádku podle indicií = PL zde - dobrovolný úkol - vymysli na prázdné linky slova z další pohádky a přednes je spolužákům jako hádanku |
19. 9.: ČJ - str. 8 - 9 - pohádky, DÚ - str. 9/8 do sešitu ČJ - písanka 1 - str. 2 - odpověď na otázky podle modrého textu na stránce v písance - ČT - DÚ - čteme slova v modrém pruhu na str. 7 M -str. 6 - 7 - povídání, orientace, splněn úkol 1 a 2 - slopeček příkladů č. 43 (marodi mají ve škole) ČaJS - str. 8 |
16. 9.: Kdo neměl DÚ adresu v písance ze čtvrtku, dopíše. ČJ - str. 7/cv.1 dole (sloh) - seřaď věty ve správném pořadí - píšeme tužkou na průhlednou tvrdou folii (některé děti ji z loňska nemají, prosím, dokupte, rozměr A4 nejlepší, jde o průhlednou folii, která se navlékne na list učebnice a na kterou se píše tužkou, pak se to vygumuje) M - nová učebnice (marodi mají ve škole) - str. 5: do tabulky se čárkuje podle toho, kde žák byl a jak se tam dostal; modré cvičení = na linky se píší pouze čísla uvedená pod tím, takže "jsou" musí mít kladná čísla, "nejsou" by měla být lichá čísla |
15. 9.: ČJ - str. 7/ opakování a procvičování cv. 1-2 - písanka str. 20 -napiš sou adresu (jméno, ulice+číslo, město PSČ) M - už umíme - samostatná práce str. 60-61 - vyber si cvičení, tkeré dokážeš sám/a bez pomoci druhého, ostatní nech být ČaJS - PS - str. 7 celá |
14. 9.: ČJ - str. 7 - horní cv.2 napsat do sešitu - všechna vlastní jména uvedená v textu Písanka - str. 8 - vymysli a napiš slova podle počtu slabik M - str. 58 - co dokážete sami, jinak to přeskočte ČT - čtení - říkadla - vzpomeň si, jaké říkadlo / básničku ses učil/a jako malý/á PS: Tričko zpátky do školy přinese Bianca a Vašík K. |
13. 9.: ČJ - dokončení str. 5 - někdo nesplnil DÚ ze čtvrtku - pracovní list - doplnit a zítra odevzdat M - 58 / cv.1 a 2
|
12. 9.: Nebyla jsem ve škole - informace o výuce dopíši zítra. |
8. 9.: DÚ - pracovní list - vypsat stránku o sobě - do pondělí (slepičku NE) ŽÁDNÉ MÍSTO V AUTOBUSE NENÍ VOLNÉ - toto je informace pro pozdní zájemce. Děti, které nejedou na akci do Plzně se učí ve 2. B. Nemám kopii kartičky pojišťovny od žáků: Böhmová, Gyaraki, Le Anh Thu - přineste ráno. Info o výletě se rozdávalo na třídních schůzkách, kdo nebyl má kopii zde. |
7. 9.: ČJ - DÚ je na lístečku v sešitě - něco se píše do sešitu, něco na papírek - nechte děti, ať se s tím poperou, kdo neví, uděláme to zátra společně
|
6. 9.: M stará - str. 56/cv. 2, 3, 5; str. 57/ cv. 1 a 2 (cv.2 je dobrovolný domácí úkol) ČJ - procvičování abecedy - ústně; hláskování a slabikování slov; psaní vlastního jména a příjmení - velká písmena |
5. 9.: - nadepsali jsme sešity: ČJ-1, ČJ-2, ČJ-3, M-1, M-2, GEO, ostatní sešity jsou ve třídě uloženy na pozdější potřebu (ČaJS, HV, náhradní na ČJ a M) - kdo neměl všechny sešity, prosím nadepsat, obalit doma a zítra přinést;
- vybarvovali jsme druhou stranu PL papouška, ale tři děti to nechaly doma; - na výlet do Plzně se v pátek jede, většina dětí má 200,- Kč uhrazeno, jsou poslední volná místa, takže jestli máte zájem - volejte rychle 605 76 00 97 - nejedná se o Techmanii, ale o akci venku - v ulicích a na náměstí - děkujeme i za uhrazení 75,- Kč na pracovní sešit z ČaJS, téměř všichni mají placeno - ZÍTRA - 6. 9. - TŘÍDNÍ SCHŮZKY OD 15.30 HODIN - potřebuji kopii kartičky pojišťovny (na výlet), nebo ji přineste na schůzky a udělám si ji hned |
Zdravím, už se nemůžu dočkat, až vás zase uvidím. Určitě jste vyrosli, zmoudřeli a zkrásněli.
Ve čtvrtek jdeme na hodinu, v pátek máme do 11.35 hodin. V pátek si přineste hlavně aktovku a sešity, žákovskou knížku a přihlášku na výlet do Plzně (dostanete hned ve čtrvtek), svačinu a přezůvky. Možná poberete i nějaké další věci dle seznamu, ale opatrně - nestrhěte se.
|