Milí žáci!

Vítejte ve III. A 

Informace pro rodiče a nemocné žáky

 

INFORMACE K VYSVĚDČENÍ

 

Žáci, kteří zvolili domácí výuku, si mohou vysvědčení vyzvednout společně s ostatními žáky ve třídě 30. 6. od 7.55 hodin, individuálně do 10.00 hodin u třídního učitele nebo od 1. - 10. 7. v sekretariátu školy.

 

NOVÉ! NOVÉ! NOVÉ! NOVÉ! NOVÉ!

Milí žáčci!

Už se na vás v pondělí moc těším. A myslím, že i vy už se těšíte, až se tady všichni sejdeme. Popovídáme si, jak jsme se měli a co jsme dělali. Pomaličku se vrátíme k výuce a budeme pokračovat v látce dál. Ničeho se nebojte, myslím, že si to spolu užijeme. :) Pro rodiče jsem připravila stručné infromace o tom, jak to bude následujících pár týdnů vše probíhat. Tyto informace ode mne obdržíte v pondělí a rodičům doma předáte. 

Tak ahoj v pondělí a nezapomeňte si nařídit budíček! laugh

Pro žáky, kteří budou doma:

Každý den po vyučování na web vložím probranou látku. Prosím rodiče, abyste s dětmi doma udělali vše, co bude na stránkách napsáno a mně zpětně předali zpracované. Pokud si u mne budete chtít cokoliv vyzvednout, popřípadě bude potřeba předat pracovní listy, budete mít možnost každý pátek od 12.00 do 12.30 hodin. Vzhledem k tomu, že není možný vstup rodičů do školy, je nutné mne o Vašem příchodu včas informovat prostřednictvím mailu, abych Vám dané materiály přinesla dolů před budovu. Již NEBUDE MOŽNÉ si vyzvednout materiály ve vestibulu školy (pavilon A u ředitelny).

Všechny vás moc zdravím, dávejte na sebe pozor a mějte na paměti, že vás máme s paní asistentkou rády! heart

 


 


 

Probrané učivo

Týden od 22. června do 26. června

Vážení rodiče,

dovolte mi, abych Vám touto cestou poděkovala za Vaši práci, kterou jste věnovali domácí výuce. Věřím, že ne vždy to bylo jednoduché. Pro všechny z nás tato situace byla zcela výjimečná a úplně nová. Děkuji Vám za Vaši trpělivost a toleranci. Vážím si Vaší komunikace a především toho, že jste s dětmi poctivě pracovali a snažili se jim domácí výuku co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit. Věřím, že jste odvedli dobrou práci a já Vám za ni děkuji! 

Protože je tento týden posledním týdnem ve školním roce, nebude učivo členěno po jednotlivých dnech. V českém jazyce dokončíme vyjmenovaná slova a v matematice budeme jen opakovat. Již minulý týden jsem záměrně nezadávala úkoly z ČaJSu, abyste měli více času na český jazyk a matematiku. V anglickém jazyce se podíváme na slovní zásobu dnů v týdnu a budeme jen opakovat. Níže Vám rozepíši jednotlivé stránky, využijte zbývající čas k upevnění toho, co jsme během těchto několika týdnů probrali. 

Milé děti!

Přeji vám klidné a slunečné dva měsíce prázdnin a spousty nazapomenutelných zážitků.

V září se na vás všechny budu moc těšit!

Mějte se krásně a opatrujte se! heart


ČJ - uč. str. 91 - 96, PS str. 28 - 30 

M - upevňovat: pamětné +/-, písemné +/-, malou násobilku, násobení a dělení s násobky 10 

AJ - uč. str. 42 - 43, PS. str 42 - 43

Týden od 15. června do 19. června

!! Pouze pro žáky, kteří jsou doma !!


19. 6. pátek

ČJ - vyjmenovaná slova po v - povyk, výheň a slova s předponou vy-, vý-

M - dělení a násobení mimo obor malé násobilky - opakování

AJ - lekce 18 ,,My body"


18. 6. čtvrtek

ČJ - vyjmenovaná slova po v - vydra, výr, vyžle

M - dělení násobků deseti jednocifernými čísly

17. 6. středa

ČJ - vyjmenovaná slova po v - výskat, zvykat, žvýkat

M - dělení násobků deseti jednocifernými čísly

AJ - lekce 18 ,,My body"

  • uč. str. 39, PS str. 39

16. 6. úterý

ČJ - vyjmenovaná slova po v - vy , vysoký, výt

  • uč. str. 87 - celá, u cvičení 2 neurčuj druhy vět, u cvičení 4 neurčuj rod, číslo a pád podstatných jmen
  • PS str. 24, pracovní list: /files/trida/179/ukoly/files/skmsekretar20061612540.pdf
  • procvičuj slova vy, vysoký, výt: http://rysava.websnadno.cz/ceskyjazyk_3.roc/vy1.htm
  • náměty: vyjmenovaná slova můžeš znázornit pantomimou rodičům a ti mohou hádat, o jaká slova se jedná nebo popros rodiče, ať ti jednotlivá slova napíšou velkým tiskacím písmenem na papír, poté slova rozstřihni podélně na dvě poloviny, zamíchej a zkus složit k sobě

M - násobení mimo obor malé násobilky, násobení násobků 10


15. 6. pondělí

ČJ

vyjmenovaná slova po s - opakování: uč. str. 85, procvičení: https://skolakov.eu/cesky-jazyk/3-trida/vyjmenovana-slova-po-s/pravopisna-cviceni/diktaty-S1.htm

vyjmenovaná slova po v - seznámení s významem slov, písnička

M - násobení mimo obor malé násobilky, násobení násobků 10

AJ - lekce 18 ,,My body"

  • uč. str. 38, PS str. 38
  • zapsat slovíčka do slovníku a naučit

Týden od 8. června do 12. června

!! Pouze pro žáky, kteří jsou doma !!

12. 6. pátek

ČJ - vyjmenovaná slova po s - upevňování

Aj - lekce 17 ,,My head"

  • nakresli si svou hlavu a anglicky popiš její části
  • důkladně se nauč novou slovní zásobu (umět spravně slovíčka napsat a vyslovovat)

11. 6. čtvrtek

ČJ - vyjmenovaná slova po s

ČaJS - rostliny

10. 6. středa

ČJ - vyjmenovaná slova po s

M - převody jednotek hmotnosti (g, kg, t) 

Aj - lekce 17 ,,My head"

  • uč. str. 37 celá, PS str. 37 celá + sloveso ,,have got" (I have got a big nose.) a sloveso ,,to be" v množném čísle - are (My eyes are blue.)

9. 6. úterý

ČJ - vyjmenovaná slova po s

M - převody jednotek hmotnosti (g, kg, t) - úvod, vyvození

  • na obalech potravin vyhledej jejich hmotnost a přečti ji
  • jmenuj zboží, které se kupuje na kilogramy, gramy, tuny
  • v jakých jendotkách se uvádí hmotnost: osobního auta, melounu, tabulky čokolády, nákladního auta
  • odhadni, co váží asi 30 g, 100 g, 1 kg, 30 kg, 50 kg, 2 g, 1 t
  • doma si vyber konkrétní věci, odhadni, kolik váží a svůj odhad zkontroluj vážením

 ČaJS - houby

  • uč. str. 37, přečíst
  • vyhledat na internetu nebo v atlase houby jedlé, nejedlé a jedovaté
  • pořádně si prohlédnout stavbu těla hub
  • zjistit, jaký je rozdíl mezi houbou a rostlinou
  • poznávačka hub: http://rysava.websnadno.cz/prvouka_3.roc/houby.htm

8. 6. pondělí

ČJ - vyjmenovaná slova po s

M - převody jednotek délky

AJ - lekce 17 ,,My head"

  • uč. str. 36 celá, PS str. 36 celá, zapiš slovíčka ze strany 36 do slovníku a nauč se je, nauč se odříkat a zároveň ukazovat říkanku na straně 36 v učebnici zpaměti

Týden od 1. června do 5. června

!! Pouze pro žáky, kteří jsou doma !!

5. 6. pátek

ČJ - vyjmenovaná slova po s 

  • zjisti, co je to: ryzec syrovinka, Sychrov, silo, silon, osypky, syrovátka - napiš ke slovům krátké vysvětlení, některé obrázky můžeš i nakreslit
  • tvoř se slovy krátké věty

M - převody jednotek délky

Aj - lekce 16

  • nakresli na čtvrtku, co máš na sobě a popiš

4. 6. čtvrtek

ČJ - vyjmenovaná slova po s (syrový, sychravý, usychat)

M - převody jednotek délky

  • změř doma pomocí pravítka nebo krejčovského metru konkrétní věci a zaznamenej, my ve škole jsme měřili svoji výšku, délku chodidla, délku a šířku lavice, žákovské knížky, učebnice, papíru..
  • zkus jednotlivé jednotky délky přirovnat ke konkrétním věcem, k čemu bys mohl přirovnat velikost jednoho milimetru (např. hlavička hřebíčku), centimetru (např. šířka ukazováčku), atd.
  • procvičuj: https://skolakov.eu/matematika/4-trida/prevody-jednotek/jednotky-delky/prevody-jednotek-delky/vyber.htm

3. 6. středa

ČJ - vyjmenovaná slova po s (syn, sytý, sýr)

M - převody jednotek délky

Aj - lekce 16 ,,My T-shirt"

  • uč. str. 35 celá
  • PS str. 35 celá
  • přepsat slovíčka (věty) z učebnice str. 35 do slovníku a naučit

2. 6. úterý

ČJ - vyjmenovaná slova po p - procvičování

M - písemné +/- s přechodem desítky

ČaJS - život v přírodě

  • uč. str. 36 - celá
  • nakreslit si dvě houby, které znám a stručně je popsat (jednu jedovatou, jednu jedlou)
  • nakreslit si dvě rostliny, které znám a stručně popsat
  • nakreslit dva živočichy, které znám a stručně popsat
  • dlouhodobý úkol: Do misky rozložte vatu a do ní semena hrachu nebo fazole. Pečlivě denně zaznamenávej, co se semínkem děje. Zapiš si datum založení pokusu. Denně zalévej a pozoruj, kdy začne semínko praskat nebo se objeví klíček, kdy začne růst, a kdy uvidíš první lísteček. Můžeš i nakreslit.

1. 6. pondělí 

ČJ - vyjmenovaná slova po p (pykat, pýr, pýřit se, čepýřit se a slova příbuzná)

M - písemné +/- opakování

AJ - lekce 16 ,,My T-shirt"

  • uč. str. 34 celá
  • PS str. 34 celá
  • přepsat slovíčka z učebnice str. 34 do slovníku a naučit

Týden od 25. do 29. května

!! Pouze pro žáky, kteří jsou doma !!

29. 5. pátek

ČJ - vyjmenovaná slova po p (kopyto, klopýtat, třpytit se, zpytovat a slova příbuzná)

M - písemné odčítání do 1 000 (slovní úlohy)

AJ - opakování lekcí 1 - 15 s pracovním listem, zopakujte si celou slovní zásobu do lekce 15 podle učebnice 

28. 5. čtvrtek

ČJ - vyjmenovaná slova po p (netopýr, slepýš, pyl a slova příbuzná)

M - písemné odčítání do 1 000 

U písemného odčítání nezapomeň na zkoušku, kterou provedeme sečtením rozdílu a původního menšitele!

ČaJS - planety

  • pokračujeme v práci z předešlé hodiny

27. 5. - středa

ČJ - vyjmenovaná slova po p (pýcha, pytel, pysk a slova příbuzná)

M - písemné sčítání do 1 000 + slovní úlohy

AJ - opakování lekcí 1 - 15 s pracovním listem, zopakujte si celou slovní zásobu do lekce 15 podle učebnice 

26. 5. - úterý

ČJ - vyjmenovaná slova po p

M - písemné sčítání do 1 000

ČaJS - planety

Všechny pracovní listy Vám mohu připravit a vy si je u mne můžete po předchozí domluvě vyzvednout.


25. 5. - pondělí

Žáci dostali nové rozvrhy a vytištěné informace pro rodiče. Celý den byl spíše organizační a povídací, aby pro žáky byl návrat do školy o něco snažší. Od zítřka pokračujeme ve výuce podle nového rozvrhu (Čj, M, M, ČaJS).

Nouzový stav k 15. 5.

  • Pokud nemáte doma možnost vytisknout si pracovní listy, můžete si je vyzvednout ve vestibulu školy pavilon A (u ředitelny).
  • Dokonči pracovní sešit z ČJ, písanku a pracovní sešit z M (jen to, co umíš a zvládáš).

Milé děti,

mám tu pro vás poslední zadání domácích úkolů. Jak už jistě víte, 25. května se školy opět otevřou a já se na vás všechny budu moc těšit. Ten poslední měsíc školního roku společně budeme opakovat a navážeme tam, kde jsme v březnu skončili. Rozhodně vás nebudu zatěžovat zkoušením a testy. Chci, aby pro nás všechny bylo těch posledních pár dnů příjemných a mohli jsme je strávit v pohodové atmosféře. Ničeho se tedy nebojte. :) 

Dále přikládám odkaz na webové stránky školy, kde jsou základní informace k nástupu do školy. 

http://www.zs-kynsperk.cz/skola/zpravy-a-novinky/n1612-informace-pro-zakonne-zastupce-zaku-1-stupne/

Mějte se moc hezky a užívejte sluníčka! smiley

 

ČJ

připoměň si rody podstatných jmen: 

https://skolakov.eu/cesky-jazyk/3-trida/podstatna-jmena/rod-podstatnych-jmen/cviceni1.htm

najdi všechna podstatná jména v textu:

https://zsbcupice.cz/hot-potatoes/cesky-jazyk/podstatna-jmena/podstatnajmena1.htm

procvič si písemně:

/files/trida/179/ukoly/files/podstatna_jmena.doc

M

zopakuj si násobení s násobilkovými obdélníky a jejich neposedy:

https://www.matika.in/cs/test.php?g_idt=5ebe450149c78

https://www.matika.in/cs/test.php?g_idt=5ebe460b8f5c5

ČaJS

  • Dnes, 15. 5. je mezinárodní den rodiny. Níže najdete několik návrhů na to, jak dnešní den prožít. :)

1. Usmívejte se na sebe, dnes žádné hádky!

2. Ozvěte se svým příbuzným, zavolejte babičce a dědovi, napište své tetě a strejdovi.

3. Zeptejte se na své ,,kořeny". Sedněte si se svými rodiči a nakreslete si rodokmen - strom. Zeptejte se na své předky. Zjistěte, kde se narodili prarodiče. Kolik měli sourozenců. Kam chodili do školy a na jiné zajímavosti.

4. Buďte spolu. Uvařte společně jídlo. Jděte na společnou procházku.

5. Udělejte členům rodiny nějakou drobnou radost. S něčím jim můžete pomoc. Pochvalte je. 

6. Objímejte se. 

7. Rodinné fotografie. Pokud máte, prohlédněte si rodinné fotografie.

  • Vyber si jednoho savce, zjisti o něm nějaké zajímavé informace, napiš je a nakresli obrázek.
  • Poznáš tohoto savce? 

enlightened

Přídavek pro rychlíky

zkus vyřešit: /files/trida/179/ukoly/files/rebusy_13_16.docx

zopakuj si: /files/trida/179/ukoly/files/opakovani_31_40.docx

vybarvi si: /files/trida/179/ukoly/files/vybarvovani_4.docx

 

Tak to je v rámci nouzového stavu vše. Hezký den a budu se na vás všechny moc těšit!heart


Nouzový stav k 5. 5.

  • Pokud nemáte doma možnost vytisknout si pracovní listy, můžete si je vyzvednout ve vestibulu školy pavilon A (u ředitelny).
  • Dokonči pracovní sešit z ČJ, písanku a pracovní sešit z M (jen to, co umíš a zvládáš).

Ahoj žáčci!

Čas stále plyne jako voda a před námi je jeden z nejhezčích měsíců v roce. Květen je spojen s mnoha lidovými oslavami, např. stávění májek nebo pálení čarodejnic, je označován také za měsíc lásky. 1. května jsme oslavili Svátek práce, 8. května nás čeká svátek s názvem Den vítězství, 10. května oslavíme naše nejmilejší maminky Dnem matek. Slovo květen pochází od slova kvést, je to tedy měsíc plný barev, slunce a prvních kytiček. A právě v květnu se nám blíží naše opětovné setkání ve škole. Aby vám ten čas utekl co nejrychleji, připravila jsem pro vás ještě pár úkolů a pracovních listů a už se na vás budu moc těšit!

Opatrujte se a mějte se moc hezky! heart

ČJ

  • poslechni si Ezopovu bajku O vráně, sýru a lišce, zkus se zamyslet nad tím, co to bajka vlastně je, jaké má charakteristické rysy a co má svému posluchači předat - co je jejím cílem, můžeš se poradit s rodiči

https://edu.ceskatelevize.cz/ezopova-bajka-o-vrane-syru-a-lisce-5e4424f92773dc4ee4139fea

  • na tomto odkazu si zkus zopakovat psaní velkých a malých písmen

https://www.gramar.in/cs/test.php?g_idt=5eb1249463e5d

M

  • procvič si pamětné sčítání a odčítání pomocí pyramid

sčítání: https://www.matika.in/cs/test.php?g_idt=5eb1254e813eb

odčítání: https://www.matika.in/cs/test.php?g_idt=5eb125e33ef11

ČaJS

1. Jak rozumíš těmto pranostikám? Zkus je vysvětlit. 

  • Mokrý máj – v stodole ráj
  • Svatá Žofie políčka často zalije

2. Napiš mamince ke Dni matek nějaké hezké přání a nakresli ji obrázek, který ji potěší.

3. Už sis všiml/a našeho čápa, který každoročně sídlí na kynšperském komíně? Zkus o čápovi bílém zjistit nějaké informace, napiš je a čápa nakresli.

Zajímavost aneb předpovídáme počasí: Svíti-li slunce a pampelišky se přesto zavírají, přijde déšť.

 

Přídavek pro rychlíky

zkus vyřešit: /files/trida/179/ukoly/files/rebusy_9_12.docx

zopakuj si: /files/trida/179/ukoly/files/opakovani_21_30.docx

vybarvi si: /files/trida/179/ukoly/files/vybarvovani_3.docx

 

To je pro dnešek vše, budu se těšit na vaši zpětnou vazbu a hezké zprávy! 

Krásný den cheeky


Nouzový stav k 30. 4.

  • Pokud nemáte doma možnost vytisknout si pracovní listy, můžete si je vyzvednout ve vestibulu školy pavilon A (u ředitelny).
  • Dokonči pracovní sešit z ČJ, písanku a pracovní sešit z M (jen to, co umíš a zvládáš).

    Ahoj žáčci!

    Pro tento týden jsem pro vás připravila pracovní listy z anglického jazyka. Z minulého týdne jste si mohli procvičit slovní zásobu na téma škola a školní pomůcky. Tento týden si zopakujete čísla, barvy a pozdravy. Pokud byste si s něčím nevěděli rady, nelamte si s tím hlavu a cvičení přeskočte. :) 

    Mějte se moc hezky a dávejte na sebe pozor. Myslím na vás. smiley

    AJ

    /files/trida/179/ukoly/files/pracovni_listy_iii__a.docx


Nouzový stav k 22. 4.

 

  • Pokud nemáte doma možnost vytisknout si pracovní listy, můžete si je vyzvednout ve vestibulu školy pavilon A (u ředitelny).
  • Dokonči pracovní sešit z ČJ, písanku a pracovní sešit z M (jen to, co umíš a zvládáš).

Milí žáčci!

Věřím, že už to pro vás musí být opravdu dlouhé. Od některých z vás mi chodí krásné zprávy, za které moc děkuji! :-) A opět chválím všechny žáky, kteří mi zasílají vypracované úkoly. Jste opravdu pilní a mám z vás velkou radost! Už se těším, až se naše třída zase zaplní radostí, štěbetáním a vašimi krásnými úsměvy! Tahle třída, která tu teď je, je smutná a prázdná. Bez vás to prostě není ono! Buďte na sebe opatrní, mějte se moc hezky a pište (pokud nemáte svou vlastní emailovou adresu, poproste rodiče, zda by vám s napsáním e-mailu nepomohli, budu se těšit na vaše zprávy heart). 

ČJ

  • zahřívací hra - hra se slovní zásobou:

Dokážeš doplnit slova začínající na stejné písmeno tak, aby každé další slovo bylo o jedno písmeno delší než předchozí? Změř si čas, jak dlouho ti to bude trvat.

Od písmene p by to vypadalo takto:

2 - po

3 - pod

4 - plot

5 - práce

6 - proces

7 - proslov

můžeš vymýšlet i delší slova :)

  • na tomto odkazu si zopakuj pravidla pro psaní u/ú/ů:

https://edu.ceskatelevize.cz/diakriticka-znamenka-u-vs-u-5e442299e173fa6cb524acae 

poté zkus vypracovat pracovní list: 

/files/trida/179/ukoly/files/slova_s_u_u_u_s_obrazky_i.doc

  • poslechni si pohádku, vysvětli, jak rozumíš slovu bezohledný, zkus toto slovo použít na nějakém konkrétním příkladě, napiš k pohádce hodnocení (líbila/nelíbila/proč) a nakresli k ní ilustraci:

https://edu.ceskatelevize.cz/pohadka-o-bezohlednem-slonovi-5e4424e62773dc4ee4139f3e

M

  • procvič si pamětné sčítání a odčítání do 1 000, za správné výsledky odkryješ tajný obrázek, ten poté nakresli a ohodnoť své počítání smajlíkem, změř si čas, jak dlouho ti trvalo příklady vypočítat:

https://skolakov.eu/matematika/3-trida/scitani-a-odcitani-do-1000-zpameti-b/tajne-obrazky-2/maluj0.htm

ČaJS

  • procvičení určování času:

/files/trida/179/ukoly/files/urcovani_casu.docx

AJ

  • zopakuj si slovní zásobu na téma škola formou hry ,,hangman", ze školy určitě víš, co to v překladu znamená:

https://skolakov.eu/anglicky-jazyk/3-trida/at-school/hangman/school.html

Přídavek pro rychlíky

zkus vyřešit: /files/trida/179/ukoly/files/matematicke_rebusy_5_8.docx

zopakuj si: /files/trida/179/ukoly/files/opakovani_11_20.docx

vybarvi si: /files/trida/179/ukoly/files/vybarvovani_2.docx

To je pro dnešek vše, budu se těšit na vaši zpětnou vazbu a hezké zprávy! 

Krásný den cheeky

 


Nouzový stav k 15. 4.

  • Pokud nemáte doma možnost vytisknout si pracovní listy, můžete si je vyzvednout ve vestibulu školy pavilon A (u ředitelny).
  • Dokonči pracovní sešit z ČJ, písanku a pracovní sešit z M (jen to, co umíš a zvládáš).

Milí třeťáci!

Všem vám posílám pozdravy, přeji hodně pohody, radosti a úsměvů v nevšedních dnech. Připravila jsem pro vás další úkoly, které vám zpříjemní dlouhé chvilky doma. Chtěla bych také pochválit všechny žáky, kteří mi již zaslali nebo přinesli hotové úkoly. Máte ode mě velkou pochvalu! Doufám, že se již brzy uvidíme. Hlavně nesmutněte, ačkoliv čas plyne jako voda a my se společně nemůžeme učit novým věcem, až se vrátíme zpátky do lavic, budeme všichni plní energie a spousty toho doženeme. A co zapomeneme nebo nestihneme, doplníme příští školní rok. Jste moc šikovní a zvládneme to! yes

přídavek pro rychlíky:

zkus vyřešit /files/trida/179/ukoly/files/matematicke_rebusy_1_4.docx

zopakuj si /files/trida/179/ukoly/files/opakovani_1_10.docx

vybarvi si /files/trida/179/ukoly/files/vybarvovani_1.docx

ČJ

Nezapomínejte číst svou oblíbenou knihu! :-)

1. Napiš, jak jsi prožil/a Velikonoce. Vymysli nadpis své práce. Zkontroluj si pravopis. Slova, u kterých si nebudeš jistý/á, podtrhni barevně. Ke své práci nakresli obrázek. 

2. Najdi chyby v textu a oprav. Věty poté správně přepiš. Dokument stáhni z přiloženého odkazu.

 /files/trida/179/ukoly/files/20_cj_oprava_chyb.pdf

3. Seřaď věty podle posloupnosti.

/files/trida/179/ukoly/files/razeni_vet_podle_posloupnosti.docx

4. Procvič si měkké a tvrdé souhlásky.

/files/trida/179/ukoly/files/tvrde_a_mekke_souhlasky_procvicovani.pdf

AJ

1. Nakresli pěkný a barevný obrázek, na kterém dokážeš hodně věcí pojmenovat anglicky. Ke každé namalované věci udělej šipku a přelož ji do angličtiny. 

ČaJS

1. Vyber si ve svém okolí nějakou rostlinu. Pojmenuj ji, napiš mi o ní nějaké zajímavé informace nebo napiš příběh, který se k této rostlině pojí a nakreli ji.

2. Povídej si s rodiči, jaké všechny velikonoční tradice znáš. Vyrob přání k Velikonocům nebo jarní pozdrav spolužákovi ze třídy. Přání vlož do obálky a napiš na ni adresu svého kamaráda (oslovení, jméno, ulice, číslo, místo a PSČ). Ve škole mu přání předáš.


Nouzový stav k 2. 4.

  • Pokud nemáte doma možnost vytisknout si pracovní listy, můžete si je vyzvednout ve vestibulu školy pavilon A (u ředitelny).
  • Dokonči pracovní sešit z ČJ, písanku a pracovní sešit z M (jen to, co umíš a zvládáš).

Milí žáčci,

sluníčko už se na nás směle směje,

svými paprsky nás vřele hřeje.

Každá kytka maličká,

radost má ze sluníčka.

Až se budeme moct vydat zase na procházku,

natrháme sedmikrásku.

Natrháme kočičky,

do té krásné vázičky!

(básničku se můžeš naučit nazpaměť) smiley

 

Uběhl další týden a já jsem pro vás připravila opět zajímavé úkoly k procvičování. Tentokrát nemusíte nic tisknout, stačí jen pozorně číst a plnit zadané úkoly. Budete potřebovat jen papír, pero nebo tužku a pastelky.

Buďte na sebe opatrní a zdobte své obličeje krásným úsměvem! Už se na vás všechny mooc těším!

ČJ

1. Vyber si jednu řadu vyjmenovaných slov po b, l, m. Z této  řady si vyber pět slov a napiš s vybranými slovy krátký příběh, poté podtrhni podstatná jména červeně a slovesa podtrhni modře. 

2. Zkus z těchto tří slov vymyslet krátkou básničku, slova můžeš ohýbat: jaro, slunce, úsměv

3. Slova začínající na: /files/trida/179/ukoly/files/91370935_3037192739646082_6849985955332358144_o.png

M

1. Pokud máš doma hrací kostku: hoď třikrát kostkou nebo házej se třemi kostkami najednou, vytvoř trojciferné číslo a zapiš si ho, celé to zopakuj alespoň osmkrát za sebou, všechna čísla si poctivě zapisuj. Poté čísla seřaď vzestupně - tedy od nejmenšího po největší.

První a poslední trojciferné číslo v pořadí písemně sečti. 

Od největšího trojciferného čísla písemně odečti nejmenší trojciferné číslo.

2. Pokaždé hoď dvakrát kostkou. Dvě čísla, která ti padnou, mezi sebou vynásob. Vytvoř několik příkladů a vypočítej.

Pokud nemáš hrací kostky, napiš si na lístečky čísla od 1 do 6 a losuj.

ČaJS

Hádej, dádej, hadači!

1. Kdopak jsi, kytičko, že jsi tak maličká? Uprostřed máš sluníčko, okolo běličká?

2. Kdo se dívá do zahrady? Kdo tě hřeje u vody? Kdo tě hlídá s kamarády? Zlatá koule z oblohy.

3. Malá kytka celá bledá ze sněhu ven cestu hledá. Při teplotě na nule rozkvétají...

4. Na nevelkém stonečku spousta žlutých zvonečků. Každý z nich má k jaru klíč. Copak je to? ...

5. Ve své sytě žluté kráse pampelišce podobá se. Nápověda pro Bělu: ,,Jsou to květy ...! 

Své odpovědi můžeš nakreslit. smiley

TV

A teď se trošku protáhneme: /files/trida/179/ukoly/files/6192437fa85bba68df3e6fa834972343.jpg

 


Nouzový stav k 26. 3.

  • Pokud nemáte doma možnost vytisknout si pracovní listy, můžete si je vyzvednout ve vestibulu školy pavilon A (u ředitelny).
  • Dokonči pracovní sešit z ČJ, písanku a pracovní sešit z M (jen to, co umíš a zvládáš).

ČJ

čtení: četba oblíbené knížky - po přečtení zpracovat krátký referát

sloh: psaní trochu jinak /files/trida/179/ukoly/files/tvurci_psani_vymysli_si_pribeh.pdf

mluvnice: v pracovním sešitě dokončete celé téma ,,vyjmenovaná slova po m"

/files/trida/179/ukoly/files/sada_proverek_1.doc

/files/trida/179/ukoly/files/sada_proverek_2.doc

/files/trida/179/ukoly/files/vyjmenovana_slova_po_m.doc - tabulka pro vyřešení tajenky: 30 = D

18 = S
24 = L
33 = O
13 = M
 0 = Ý
 8 = S
19 = CH
15 = K
39 = A
44 = I
 5 = T

psaní: dokončete písanku 1, pokud ji nemáte u sebe, můžete si ji u mě vyzvednout ve škole ÚT - PÁ od 8.00 do 12.00 hod. 

M

v pracovním sešitě si listujte a spočítejte vše, co umíte

/files/trida/179/ukoly/files/priklady_pro_3__rocnik_pl1.doc

/files/trida/179/ukoly/files/priklady_pro_3__rocnik_pl2.doc - prosím, příklad 14 : 4 není v oboru malé násobilky řešitelný, vloudila se chybička - zaměňte tedy dělitele 4 za dělitele 2 -> 14 : 2, pak bude příklad správný

/files/trida/179/ukoly/files/priklady_pro_3__rocnik_pl4.doc

K odreagování: 

Odpověď musí začít vždy prvním písmenem tvého příjmení.
Zdá se vám to lehké? Tak do toho smiley

OBLEČENÍ - 

PITÍ - 

MÍSTO - 

JÍDLO - 

ZVÍŘE - 

ŽENSKÉ JMÉNO - 

MUŽSKÉ JMÉNO - 

POVOLÁNÍ -

NĚCO U VÁS DOMA - 

ČÁST TĚLA -