Milí sedmáci,
Práce jsou nutné k uzavření hodnocení za II. pololetí (vypracované testové úlohy, čtenářský deník – Velikonoce, alespoň záznam o jedné knize). |
22. 5. 2020 VKO Chválím žáky, kteří pěkně vypracovali referát o naší státní vlajce. Připomínám stálý celoroční úkol- důležité dny v měsíci. Minimální rozsah=z každého měsíce (březen až červen) jeden důležitý den (státní svátek, významný den, mezinárodní nebo světový den). O každém vybraném dni napište krátký, výstižný, srozumitelný text. Doporučuji práci ještě doplnit nějakou pozitivní aktualitou dle vlastního výběru. Dbejte i na grafickou úpravu. Adresa k odevzdání – na školní mail ebrova@zs-kynsperk.cz nebo možno v papírové formě doručit do školy, nejlépe při vyzvedávání materiálů. |
Vážení zákonní zástupci, milé žákyně, milí žáci, další učební materiály si můžete vyzvednout ve škole dne 15. 5. 2020 od 9 do 11 hodin. vyučující 1. a 2. stupně |
14. 5. 2020 Přírodopis SAVCI - TŘÍDĚNÍ
Rejsek nejdelší doba březosti Velryba hmyzožravec Zajíc živí se masitou potravou Slon samec využívá parohy při soubojích o samice Vlk delší zadní nohy, živí se rostlinnou potravou Jelen živí se planktonem
MLÁĎATA HOLÁ A BEZMOCNÁ:………………………………………………………... MLÁĎATA DOBŘE VYVINUTÁ:…………………………………………………………...
Trepka plíce a kůže Kapr plíce Skokan celý povrch těla Kůň žábry
MASOŽRAVCI:………………………………………………………………………. VŠEŽRAVCI: ……………………………………………………………………………
KOČKOVITÉ: …………………………………………………………………………………. MEDVĚDOVITÉ : …………………………………………………………………………….. LASICOVITÉ: ………………………………………………………………………………….
Tato práce bude k dispozici v tištěné podobě ve škole! |
29. 4. 2020 Přírodopis SAVCI
Posílej na hanako1@seznam.cz
|
anglický jazyk Doplň do tabulky správné tvary sloves:
Převeď článek do minulého času I´m a girl. My name´s Tara. I am from the Czech republic. I´m twelve years old. I live in a big house. I run, play a guitar and swim. I don´t read newspaper, but I listen to the radio. I like listening to the music. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Některé věty obsahují chyby. Chyby najdi a oprav. Peter plays football last week. My famili were in the garden in the afternoon. I wrote a letter. You went to school by bus. I wasn ´not at school yesterday. You didn´t saw the film at the weekend. We didn´t buy any new car. He has some money yesterday.
Malé opakování ;) Počitatelná a nepočitatelná podstatná jména 1) banana 6) boy 2) orange 7) wine 3) homework 8) bottle 4) advice 9) bread 5) luck 10) salt |
Vážení zákonní zástupci, milé žákyně, milí žáci, další učební materiály si můžete vyzvednout ve škole dne 30. 4. 2020 od 9 do 11 hodin. Velmi nás těší Váš zájem. Věřte, že je tato situace i pro nás nová a snažíme se Vám maximálně vyhovět. Přejeme Vám klidné dny a hlavně pevné zdraví. vyučující 1. a 2. stupně |
15. 4. 2020
Český jazyk
Přeji příjemný sluníčkový den všem svým věrným odběratelům J.
|
Přírodopis
hanako1@seznam.cz
|
15. 4. 2020 anglický jazyk Vypracujte patnáct vět o tom, jak trávíte svůj „volný čas“ v současné době. Co jste doposud dělali, zde lze využít minulý čas prostý či průběhový. Využijte pravidelná i nepravidelná slovesa. Napište, co děláte pravidelně, zde použijte přítomný čas prostý – present simple. Pokud budete psát, co děláte právě teď, použijte přítomný čas průběhový. Můžete zapojit i myšlenku o budoucnosti, zde použijte budoucí čas (will/ going to). Vypracované práce zasílejte prosím na e- mail: |
český jazyk Taková malá soutěž…….. Pohádka bez konce . Kdo to zkusí? Už jste dokončili Pohádku bez konce? Pokud ANO, výborně, pokud NE, nevadí. Tento úkol můžete splnit i bez dokončení pohádky. I tentokrát budete mít tvůrčí úkol. Vycházíme z názvu POHÁDKA BEZ KONCE. Napište takový text, aby věty postupně začínaly nebo končily na správné písmeno, jak za sebou v názvu následují. Písmena zdůrazněte jako ve vzoru. V textu použijte nejméně čtyři přídavná jména, která se vyskytují ve vyjmenovaných slovech nebo jsou s nimi příbuzná. Tato přídavná jména podtrhněte. Zde je pro vás začátek: Po dlouhé době jsem si v nové škole našel báječného kamaráda. O něm bych vám rád něco pověděl. Honza byl vážně neobyčejný kluk. Jeho láska ke zvířatům byla veliká………
Takže pro odvážné…. 1)Dopište započatý text. Vymyslete mu nadpis. (11 vět) 2)Napište svůj vlastní. Třeba na téma ČLOVĚK A PŘÍRODA nebo Můj svět. (15 vět)
Žáci 6.B budou za zdařilé texty (dokončení pohádky i texty podle písmen názvu) odměněni pěkným hodnocením, pokud splněné úkoly pošlou na adresu ebrova@zs-kynsperk.cz .
Žáci z jiných tříd mohou poslat splněné úkoly na adresu vyučujících: Po ukončení období mimořádných opatření budou vaše příspěvky vyhodnoceny ve škole. Vítězové si jako překvapení vylosují malé odměny.
Co bude hodnoceno - splnění základního úkolu - obsah a úroveň textu - pravopis
Hodně zdaru!!!
|
7. 4. 2020 Fyzika . Gravitační síla
50 kN = N 270 N = kN 0,026 kN = N 34 N = kN 1,0007 MN = N 3 N = kN 9 MN = N 57 N = MN 0,04 MN = N 1547 N = MN 350 kN = MN 6,09 MN = kN
|
pondělí 6.4.2020 Vážení rodiče, milé děti, nabízím vám zajímavou možnost procvičit si matematiku a třeba získat i nějakou odměnu.
Testovací program a vše důležité je na webových stránkách: Procvičování a soutěž je vhodná pro žáky 1. a 2. stupně. Žák může získat diplomy v plném rozsahu, jako kdyby pracoval v budově školy. Toto platí do zahájení běžné výuky po odvolání antivirových omezení. 1. Co má žák udělat?
2. Může žák doma jen trénovat a procvičovat?
3. Co dále po skončení karantény?
4. Může si kantor či rodič učivo vyzkoušet jako žák?
Přeji Vám hodně úspěchů a příjemné prožití svátků jara, buďte zdraví!!! Ing. Lena Rochová
|
3. 4. 2020 přírodopis
Skřele Kloaka Jacobsonův orgán Letky
Vole
Ptáci Savci
Připomínám, že můžete používat zdarma přístupné učebnice nakladatelství Fraus. Najdete je na odkazu : skolasnadhledem.cz
Případné dotazy a vypracované úkoly mi posílejte na tuto adresu: hanako1@seznam.cz |
2. 4. 2020 anglický jazyk V rámci upevňování a procvičování angličtiny, prosím postupovat následovně
SLOVÍČKA: Pokročit k zopakování nebo procvičování lekce č. 4. Využít pracovní sešit – 4A-4D. Výslovnost psána klasicky v závorce za slovíčky. Možno dopomoci si se SLOVNÍKEM CZ., zde lze využít zvukový záznam a procvičovat výslovnost. Následně po zopakování slovíček využíváme pracovní sešit z přední strany – formy doplňovaček, křížovek, jednotlivých cvičení…
GRAMATIKA: Pracovní sešit – zadní strana. Zápisky v sešitu a opětovné procvičování z přední strany pracovního sešitu. Nepravidelná slovesa – prosím, dopsat a doučit všechny ze zadní strany pracovního sešitu . Opět možno výslovnost nacvičovat pomocí SLOVNÍK.CZ.
PRACOVNÍ SEŠIT: Dle vlastních možností se můžete pokusit dodělat do konce čtvrté lekce.
Online procvičování: HELP FOR ENGLISH.CZ UMÍME ANGLICKY. CZ ENGLISH JET
Na online stránkách lze procvičovat gramatiku, slovíčka, poslechová cvičení, testy…To vše s následnou zpětnou vazbou o správnosti provedení.
Přeji vám hezké a klidné dny a hlavně pevné zdraví… |
1. 4. 2020 český jazyk
Milí žáci, připravila jsem pro vás pracovní listy - pravopis, podmět, přísudek. Můžete si je vyzvednout v pátek 3.4.2020 v době od 9.00 do 11.00 hodin ve škole. Také si můžete půjčit knihu (knihy) na čtení v naší školní knihovně ( 3.4.2020 od 9.00 do 11.00).
Nadále si procvičujte slovní druhy ( z jakéhokoli textu – přírodopis, dějepis, zeměpis, literatura). Zopakujte si druhy vět podle postoje mluvčího ke skutečnosti (Čj. S. 74) Zopakujte si podmět a vše o něm (Čj s. 79). Zopakujte si přísudek a druhy přísudku (Čj s. 81), naučte se fázová, způsobová, sponová slovesa (Chytrák). Stále procvičujte pravopis – předpony s,z, vz, mě, mně, je, e, pě, vje, vě, shodu přísudku s podmětem. K procvičování využívejte odkazy na cvičení – již zadány dříve.
Do kulturního deníku:
KDYBYSTE COKOLI POTŘEBOVALI (PRODISKUTOVAT, VYSVĚTLIT, NAPSAT, VYTISKNOUT, PORADIT SE), OZVĚTĚ SE.
Výchova k občanství Státní vlajka slaví 100 let Zhlédněte: https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10000000409-100-let-statni-vlajky/22025400244 Vyzkoušejte si své znalosti: https://tn.nova.cz/clanek/kviz-ceska-vlajka-slavi-100-let-co-vsechno-o-ni-ne-vite.html Vyhledejte informace o naší státní vlajce:
Vypracujte referát: Kritéria:
Vypracovaný referát zašlete na spirikova@zs-kynsperk.cz
|
31. 3. 2020
český jazyk
Odkaz ke stažení a vytištění PL je na adrese: Pohádka bez konce V jedné daleké zemi, ve které se žilo šťastně a spokojeně, se stalo něco nev-daného. Jednoho dne, z ničeho nic, začali b-t lidé nemocní. Nikdo v tu chvíli netušil, že onemocní celá země. Nej-kušenější doktoři a mudrci se snažili nemoc zastavit. Ta napadala chudý i bohatý, mladý i starý lid a postupovala tak rychle, že se ro-šířila do dalších zemí. Každý vlá-ce každé země se ji snažil se všemi svými rá-ci všemi možnými prostředky zastavit. Nemoc byla zcela neznámá, a tak na ni nebyl ani žádný lék. Strach, který ovládl všechny země, byl tak veliký, že se lidé obávali o sv-j život i o život všech ostatních. V zem-ch nastalo smutno a lidé se museli přestat -cházet. Nekonal- se turnaje, ples- ani trhy. Dokonce se ani v-řící nemohli pomodlit v kostelech a chrámech. Lidé zůstávali ve svých ob-dlích a snažil- se před nemocí ukrýt. Začal- být velmi opatrní a udržovali vše v čistotě. V každém koutu zem- začal- švadleny šít -stenky, které lidé nosili z obavy, ab- se nenakaz-li. Vzájem- si pomáhali a plnili nařízení vládců země. Strach z neznámé nemoci byl veliký, a tak všichni brzy pochop-li, že musí být stateční a poslušní. Musí si vzájem- důvěřovat a pomáhat. Kdy nemoc zmizí, nevěděly ani ty nejv-hlášenější čarodějnice a v-štkyně. Nemoc neum-li zastavit ani slavní kouzelníci. Zůstalo to tedy na lidech. Na jejich trp-livosti, d-slednosti a ohleduplnosti……..
Jak víte, pohádky mívají dobrý konec. Kéž se ho i tato pohádka s vaší pomocí dočká. Šup, dejte se do práce. Ať se vám daří.
Úkoly k textu
Poznámka: Pokud si nemůžeš text vytisknout, můžeš se procvičit i v ručním psaní.
Pohádka bez konce
Pokračování :
anglický jazyk
Doporučujeme časopisy Gate, RR, Play. Stačí kliknout na časopis a je vám k dispozici. |
Milé děti, vážení rodiče, pokud chcete využít procvičování na www.sciodat.cz, musíte zadat kód uživatele (hash) a heslo, měli byste jej mít od 5. ročníku, kdy jste konali srovnávácí zkoušky. Pokud přihlašovací údaje nemáte, napište mi na email rochova.skola@gmail.com a já Vám je pošlu. Zdraví L. Rochová |
25.3. 2020 Přírodopis
Těším se na vaše úlovky! Případné dotazy a vypracované úkoly mi můžete posílat na tuto adresu: hanako1@seznam.cz
|
Úterý 24. 3. 2020 Milé děti, posílám Vám spoustu pozdravů a už se na Vás moc těším, až se zase uvidíme. Doufám, že se máte dobře a zdraví Vám i Vašim blízkým slouží. Vzhledem k současné a pravděpodobně i budoucí nepříznivé situaci ohledně koronaviru bych vás všechny, žáky i rodiče, ráda povzbudila. Všichni jste jistě zaslechli slova ministra školství Roberta Plagy o dalším způsobu domácího vzdělávání a o předpokládaném termínu znovuotevření škol – druhá polovina května. Nevěšte hlavu a nezoufejte. S přihlédnutím k nelehké situaci, kterou přísná omezení v mnohých rodinách způsobila, jsme se rozhodli, že nechceme přehlcovat a zahlcovat žáky ani rodiče distančí výukou formou e-mailů, sociálních sítí a jiných technologií. Hlavním zájmem nás všech je bezpečí, zdraví a klid. Stres, který by vám takový způsob vyučování přinesl, by nebyl ku prospěchu nikomu a ničemu. Jinými slovy. Buďme rozumní. V rozumné míře přistupujme ke vzdělávání v domácích podmínkách i ke způsobu, jakým bude dále realizováno. Přeji vám všem pokud možno pohodový průběh následujících týdnů a pevné zdraví s úsměvem ve tváři. K případnému procvičování, opakování a upevňování učiva stále platí odkazy, které už jsem zde zmiňovala. Z vlastní zkušenosti zatím doporučuji www.sciodat.cz – ti uvolnili testy zdarma, podle ročníku, hlavně ČJ a M.
Důležité je číst. Čtěte v podstatě cokoli. Naučnou literaturu (encyklopedie), která se hodí do předmětů jako Z, D, F, Př. Novinky a zprávy v médiích, ty zase potřebujete do VkO a VkZ. Poslouchejte hudbu třeba přes www.karaoketexty.cz a pracujte i s texty písní – třeba anglická písnička s českým překladem se hodí na AJ i na HV. Udělejte si ranní rozcvičku u otevřeného okna při východu slunce, a nebo i později J, to je zase fajn TV. Sledujte v televizi programy jako Prima ZOOM nebo ČT 2. A pak se pokuste něco málo z toho, co vám zůstane v paměti, zapsat do kulturního deníku.
Vložila jsem Vám příklady z fyziky, procvičujte si, paní učitelka Tomčíková Vás moc pozdravuje.
Pod fyzikou máte shrnutí probraného učiva z matematiky - procvičujte si jakoukoliv kapitolu, jakékoliv cvičení z učebnice 1. díl (MÁME CELOU UČEBNICI PROBRANOU). Kdo ji zapomněl ve škole, ozvěte se mi na email a rodiče mohou út-pá od 8:00-12:00 učebnici vyzvednout. Až se uvidíme, čekají nás poměry, měřítko mapy, plánu, trojčlenka a procenta :-))) Ve čtvrtek 26.3.2020 od 10:00 - 12:00 hod. je otevřená knihova na 2. stupni S pozdravem Vaše třídní učitelka - L. Rochová
Fyzika Příklady na výpočet hustoty, hmotnosti a objemu 1. Těleso vyrobené z titanu má hmotnost 227 kg při objemu 0,05 m3 . Jaká je jeho hustota? 2. Vypočítej hustotu mramoru, víš-li, že těleso z něj vyrobené má při objemu 0,002 m3 hmotnost 5,4 kg. 3. Jaká je hmotnost tělesa, které je vyrobeno z mědi (hustota mědi je 8 960 kg/m3 ), jestliže jeho objem je 10 dm3 ? 4. Jaký objem má těleso o hmotnosti 10 kg, které je vyrobeno z papíru o hustotě 0,8 g/cm3 ? 5. Jaký objem má těleso o hmotnosti 0,39 t, které je vyrobeno ze železa o hustotě 7 800 kg/m3 ? 6. Vypočítej hustotu tělesa, které má při hmotnosti 468 g objem 60 cm3 . 7. Vypočítej hustotu tělesa, které má při hmotnosti 6,5 kg objem 0,01 m3 . 8. Vypočítej hustotu neznámé kapaliny, víš-li, že má při objemu 0,2 litru hmotnost 140 g. 9. Vypočítej hustotu ledu, pokud víš, že jeho kus o objemu 700 dm3 má hmotnost 644 kg. 10. Vypočítej hustotu materiálu, ze kterého je vyrobené těleso o objemu 0,05 m3 a hmotnosti 135 kg. 11. Vypočítej hmotnost tělesa, víš-li, že je vyrobeno z oceli o hustotě 7,8 g/cm3 a má objem 0,1 m3 . 12. Vypočítej objem tělesa, které má hmotnost 1 800 000 g a je vyrobeno z materiálu o hustotě 3 600 kg/m3 . 13. Těleso o hmotnosti 4,5 g má objem 5 cm3 . Jakou hustotu má materiál, ze kterého je vyrobeno? 14. Těleso z látky o hustotě 3 800 kg/m3 má objem 0,001 m3 . Jaká je jeho hmotnost? 15. Vypočítej objem tělesa, které je z látky o hustotě 5 600 kg/m3 , má-li hmotnost 224 kg.
Matematika - procvičujte si:
Český jazyk
Německý jazyk
Dějepis
Anglický jazyk
|
Úterý 24. 3. 2020 Milé děti, posílám Vám spoustu pozdravů a už se na Vás moc těším, až se zase uvidíme. Doufám, že se máte dobře a zdraví Vám i Vašim blízkým slouží. Vložila jsem Vám příklady z fyziky, procvičujte si, paní učitelka Tomčíková Vás moc pozdravuje. Pod fyzikou máte shrnutí probraného učiva z matematiky - procvičujte si jakoukoliv kapitolu, jakékoliv cvičení z učebnice 1. díl (MÁME CELOU UČEBNICI PROBRANOU). Kdo ji zapomněl ve škole, ozvěte se mi na email a rodiče mohou út-pá od 8:00-12:00 učebnici vyzvednout. Až se uvidíme, čekají nás poměry, měřítko mapy, plánu, trojčlenka a procenta :-))) Ve čtvrtek 26.3.2020 od 10:00 - 12:00 hod. je otevřená knihova na 2. stupni S pozdravem Vaše třídní učitelka - L. Rochová
Fyzika Příklady na výpočet hustoty, hmotnosti a objemu 1. Těleso vyrobené z titanu má hmotnost 227 kg při objemu 0,05 m3 . Jaká je jeho hustota? 2. Vypočítej hustotu mramoru, víš-li, že těleso z něj vyrobené má při objemu 0,002 m3 hmotnost 5,4 kg. 3. Jaká je hmotnost tělesa, které je vyrobeno z mědi (hustota mědi je 8 960 kg/m3 ), jestliže jeho objem je 10 dm3 ? 4. Jaký objem má těleso o hmotnosti 10 kg, které je vyrobeno z papíru o hustotě 0,8 g/cm3 ? 5. Jaký objem má těleso o hmotnosti 0,39 t, které je vyrobeno ze železa o hustotě 7 800 kg/m3 ? 6. Vypočítej hustotu tělesa, které má při hmotnosti 468 g objem 60 cm3 . 7. Vypočítej hustotu tělesa, které má při hmotnosti 6,5 kg objem 0,01 m3 . 8. Vypočítej hustotu neznámé kapaliny, víš-li, že má při objemu 0,2 litru hmotnost 140 g. 9. Vypočítej hustotu ledu, pokud víš, že jeho kus o objemu 700 dm3 má hmotnost 644 kg. 10. Vypočítej hustotu materiálu, ze kterého je vyrobené těleso o objemu 0,05 m3 a hmotnosti 135 kg. 11. Vypočítej hmotnost tělesa, víš-li, že je vyrobeno z oceli o hustotě 7,8 g/cm3 a má objem 0,1 m3 . 12. Vypočítej objem tělesa, které má hmotnost 1 800 000 g a je vyrobeno z materiálu o hustotě 3 600 kg/m3 . 13. Těleso o hmotnosti 4,5 g má objem 5 cm3 . Jakou hustotu má materiál, ze kterého je vyrobeno? 14. Těleso z látky o hustotě 3 800 kg/m3 má objem 0,001 m3 . Jaká je jeho hmotnost? 15. Vypočítej objem tělesa, které je z látky o hustotě 5 600 kg/m3 , má-li hmotnost 224 kg.
Matematika - procvičujte si:
|
|||
23. 3. 2020 Přírodopis
Vypracujte jeden referát na vybrané téma z nabídky. Nabídka témat:
Žraloci
Český jazyk procvičujte učivo : pravopis (koncovky podstatných a přídavných jmen, shoda přísudku s podmětem https://www.umimecesky.cz/cesky-jazyk-podrobne-7-trida přečtěte si text a vypracujte úkoly https://www.umimecesky.cz/porozumeni-7-trida přečtěte jednu knihu, dle vlastního výběru, zapište do čtenářského deníku
Informace - leden čtvrtek 23. 1. 2020 test - absolutní hodnota celého čísla, matematické operace s celými čísly v absolutní hodnotě, porovnávání celých čísel - pracovní list, učebnice, sešit pondělí 27. 1. 2020 - kontrola pracovního listu - sčítání a odčítání celých čísel středa 29. 1. 2020 - Pythagoriáda čtvrtek 30. 1. 2020 test - sčítání a odčítání celých čísel - pracovní list, učebnice, sešit - rozdávání výpisu z vysvědčení za 1. pololetí - vzít si složku pátek 31. 1. 2020 - pololetní prázdniny pondělí 3. 2. 2020 - donést podepsaný výpis z vysvědčení od rodičů -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pátek 20. 12. 2019
Přeji všem žákům a jejich rodičům krásné Vánoce a hodně úspěchů v roce 2020.
Ing. Lena Rochová
|
Pátek 6. 12. 2019 Informace ke dnům 9. a 10. 12. 2019 Pondělí 9. 12. 2019 žáci mají 1. - 4. hodinu výuku dle rozvrhu, 5. a 6. hodinu budou ve své třídě dělat finální přípravu na vánoční jarmark-zdobení třídy (nůžky, lepidlo) Úterý 10. 12. 2019 žáci přijdou na 7:55 hod. budeme připravovoat adventní dílničku - tvorbu vánočních dekorací z jehličí, šišek, pomerančů, jablek žáci si donesou: - pomeranče, jablka, rozinky, ořechy, koření - hřebíček - hrníček na čaj, sáček s čajem, kakao (mléko si nechali ze svačin již ve škole
Děkuji všem rodičům, kteří přispějí na vánoční jarmark nějakým pohoštěním pro děti.
Začátek vánočního jarmarku 10:00 hodin
Těšíme se na Vaši návštěvu!! |
Informace z třídních schůzek – 19. 11. 2019 ü Informace o prospěchu za 1. čtvrtletí – přehled známek z jednotlivých předmětů, žáci si zapíší známky do žákovské knížky str. 31 a rodiče podepíší, kontrola PÁ 22.11.2019
ü DOPORUČENÍ DŮSLEDNÉ PŘÍPRAVY DĚTÍ NA VÝUKU, PRAVIDELNÉ PROCVIČOVÁNÍ UČIVA, DĚTI PRAVIDELNĚ DOSTÁVAJÍ PRACOVNÍ LISTY K ZOPAKOVÁNÍ A UPEVNĚNÍ UČIVA, výsledky jsou k dispozici na nástěnce
ü 18. 11. – 5. 12. 2019 - Krabice od bot – předvánoční akce, která má za cíl potěšit děti z chudších rodin v České republice (loni se někteří zapojili, letos projevili opět zájem, akce je dobrovolná) ü dárek pro holku 12-14 let – kosmetika, drogerie, bižuterie, gumičky do vlasů, peněženka, taštička na kosmetiku, menší společenské hry, školní pomůcky, kreativní potřeby, čaje, sladkosti, vonná svíčka) ü dárek pro kluka 12-14 let –kosmetika, drogerie, karetní hry, psací a školní potřeby, komiksy, časopisy,baterka, čelovka, kšiltovka, sportovní potřeby, láhev na pití)
ü 10. 12. 2019 – Vánoční jarmark – Den otevřených dveří na ZŠ – 10:00-12:00 hodin, 12:00-14:00 hodin – škola je uzavřena, 14:00 – 18:00 hodin škola otevřena pro návštěvníky (vánoční dílna v 7. B – tvorba svícnů z chvojí, nepečeného cukroví, vánočních přání z netradičních materiálů, prodej výrobků, které děti vyrobily v rámci VV, pohoštění pro rodiče) Pokud chcete pro své děti a jejich spolužáky připravit nějaké občerstvení (koláč, buchta, bábovka) vítáme pomoc, děkujeme! Těšíme se na Vaši návštěvu! |
Středa 23. 10. 2019 Pondělí 11. 11. 2019 1. čtvrtletní písemná práce |
Pondělí 21. 10. 2019 Matematika - žáci dostanou pracovní list - procvičování učiva zlomků - kontrola výsledků 4. listopadu - zlomky - dokážeme zlomek přečíst, napsat jak číslem, tak slovem, zobrazujeme zlomek na číselné ose, rozšiřujeme a krátíme zlomky na základní tvar, porovnáváme zlomky, převádíme desetinné zlomky na desetinná čísla a naopak, užíváme smíšené číslo jako formu úpravy zlomku, umíme použít převrácený zlomek Čtvrtek 24. 10. 2019 píšeme test - rozšiřování a krácení zlomků, porovnávání zlomků Pondělí 11. 11. 2019 píšeme 1. čtvrtletní písemnou práci |
Pátek 11. 10. 2019 Pomůcky na VV dne 16. 10. 2019 - obrázek z časopisu s podzimní tématikou, dýní - spadané listy ze stromů - čím barevnější, tím lepší :-)) |
Středa 2. 10. 2019 Pondělí 7. 10. 2019 přinést učebnice matematiky, kdo si u mě vyzvedl na začátku září Úterý 8. 10. 2019 - geometrie - rýsovací potřeby Čtvrtek 10. 10. 2019 - písemný test - pracovní list č. 4 - odčítání, dělení úhlů, dvojice úhlů |
Pátek 27. 9. 2019 Pondělí 30. 9. 2019 dokončíme pracovní list č. 4, odevzdáme sešit z matematiky ke kontrole!!!! Platí pro všechny přítomné žáky!!!! Kdo nedonesl v pátek, donese v pondělí !!!! |
Pátek 6. září 2019 Pomůcky na výtvarnou výchovu - dětem jsem ve středu 4. 9. 2019 nadiktovala seznam potřeb na hodinu VV (středa 11. 9. 2019) - sklenička od dětské přesnídávky nebo majonézy (aby bylo možné do skleničky vložit čajovou svíčku), plastová brčka výrazných barev, min. 4 plastové lahve - nejlépe červené, žluté, zelené nebo oranžové barvy, mohou být i průhledné Standardní pomůcky - čtvrtky 20 ks A4 - čtvrtky 10 ks A3 - temperové a vodové barvy - kelímek na vodu - štětce ploché i kulaté - lepidlo - nůžky - pastelky, voskovky - barevné papíry - pokud bude možné výrazných barev - ochranný oděv (staré tričko, košile, zástěra) - ochranný ubrus na lavici
|
Milí sedmáci,
v pondělí 2. září 2019 v 7:55 hod. Vás opět ráda přivítám ve školních lavicích.
Výuka v pondělí končí po 1. vyučovací hodině v 8:40 hodin.
V úterý nás čekají třídnické práce, rozdávání učebnic, výuka končí ve 12:30 hodin.
Ve středu je výuka již dle rozvrhu a končíme ve 12:30 hodin. (bez odpoledky)
Výuka ve čtvrtek a pátek 5. a 6. září je již podle rozvrhu.
Vezměte si s sebou tašku na žákovskou knížku :-)))),přezůvky
a zámek s klíči na šatní skříňku.
Můžete si již donést krabice s obvyklými školními pomůckami.
Těší se na Vás Ing. Lena Rochová - třídní učitelka a Ivana Kratochvílová - asistentka pedagoga