„Svět je nádherná kniha, ale nemá cenu pro toho, kdo neumí číst.“ Carlo Goldoni
zpět

 

Čtyři roční období - tematický den IV. A

 

Naším úkolem bylo libovolným způsobem demonstrovat roční období:

- postavit model

- složit krátkou báseň

- vybrat si pranostiku, kterou chápu a umím ji vysvětlit

- odprezentovat charakteristiku ročního období 

(Jak jsou na tom: rostliny, živočichové, počasí, oblečení, sporty a činnosti, svátky a slavnosti, ...)

 

Byl to super den. Dokázali jsme spoustu věcí, už jsme se ani nehádali.

Přišla mezi nás paní Hanka, která nám sem tam něco poradila, pomohla a tvořila s námi přehled pranostik v daném ročním období.

Pracovní týmy jsme si vytvořili již v úterý. Domluvili jsme se, kdo co přinese, jak to asi uděláme, ve středu jsme na tom začali dělat, ale v pátek nás někteří spolužáci "vypekli", protože prostě nepřišli do školy a my jsme museli improvizovat a stvořit to jinak, než bylo v plánu. I přes tento problém jsme se přenesli a vznikly povedené modely - podívejte se.