Čtyři roční období - tematický den IV. A
Naším úkolem bylo libovolným způsobem demonstrovat roční období:
- postavit model
- složit krátkou báseň
- vybrat si pranostiku, kterou chápu a umím ji vysvětlit
- odprezentovat charakteristiku ročního období
(Jak jsou na tom: rostliny, živočichové, počasí, oblečení, sporty a činnosti, svátky a slavnosti, ...)
Byl to super den. Dokázali jsme spoustu věcí, už jsme se ani nehádali.
Přišla mezi nás paní Hanka, která nám sem tam něco poradila, pomohla a tvořila s námi přehled pranostik v daném ročním období.
Pracovní týmy jsme si vytvořili již v úterý. Domluvili jsme se, kdo co přinese, jak to asi uděláme, ve středu jsme na tom začali dělat, ale v pátek nás někteří spolužáci "vypekli", protože prostě nepřišli do školy a my jsme museli improvizovat a stvořit to jinak, než bylo v plánu. I přes tento problém jsme se přenesli a vznikly povedené modely - podívejte se.