Pečeme cukroví - spolupráce II.A a III.A
Tandemová výuka představuje spojení dvou pedagogů, kteří spolu působí v jedné třídě současně. Již jsme několik takových hodin společně strávili a dětem se to moc líbí. Tak jsme jim společně připravily netradiční úkol - vylosovat si recept a zjistit, jak je jeho příprava finančně náročná, tedy co se týče surovin. Náklady na vodu a energie si necháme do dalších let.
tř. uč. Mgr. M. Malá, Mgr. B. Kavanová
a AP J. Zemanová a P. Ladányi
Variabilní skupiny žáků II. a III. A se dnes ponořily do receptů vánočního cukroví.
"Měli jsme se co ohánět", říkají žáci. "Proč? Všechno jsme museli vyhledat, vyřešit, spočítat, nalepit, přečíst, ... Ale zvládli jsme to. Paní učitelky řekly, že jsme byli velice šikovní a že si to určitě v lednu zopakujeme. Tak se těšíme."
Zadané úkoly:
- zjistit v obchodě (na pultech, na stolech), kde co leží
- zjistit podle receptu, které suroviny potřebujeme
- kolik to stojí v celku, kolik potřebujeme peněz na nákup
- jít do banky vyzvednout si peníze
- doma (v lavici) přepočítat/odhadnout, kolik stojí potřebné množství dané suroviny
- jaké jsou skutečné náklady na dané cukroví
- kolik nám prodavačka vrátí peněz
Ohlasy/hodnocení žáků:
plusy |
minusy |
skupiny mohli jsme se radit pomáhali jsme si nakupování hledání zboží peníze / banka kalkulačka |
hluk a křik některých dětí on nic nedělal nevyhráli jsme |